امام جمعه شهرستان صحنه :

سپاه در همه حوادث سپر بلای مشکلات بوده است / لزوم توجه مسولین به توان داخلی و تخصص جوان های کشور

سرویس: شهرستانکد خبر: 304181|14:42 - 1397/01/31
نسخه چاپی
سپاه در همه حوادث سپر بلای مشکلات بوده است / لزوم توجه مسولین به توان داخلی و تخصص جوان های کشور
پایگاه خبری امروله : امام جمعه شهرستان صحنه گفت : سپاه با حضور خود در همه عرصه ها نقشه های شوم دشمنان را نقش بر آب کرده است.

به گزارشامروله، حجت الاسلام و المسلمین جواد الیاسی در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن تبریک به مناسبت روز پاسدار عنوان کرد : آمادگی سپاه در همه عرصه های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود که امام راحل فرمودند من از سپاه راضی هستم و اگر سپاه نبود کشور هم نبود.

 

وی در ادامه با بیان اینکه اراده الهی در پشت تشکیل سپاه بود که توسط امام راحل انجام گرفت تصریح کرد : امام خمینی ره آنچنان توجهی به سپاه داشت که ایشان فرمودند چشم من به شما می باشد.

 

حجت الاسلام و المسلمین الیاسی با بیان اینکه سپاه در همه حوادث سپر بلای همه مشکلات بوده اند خاطر نشان کرد : سپاه با حضور خود در همه عرصه ها نقشه های شوم دشمنان را نقش بر آب کرده است.

 

امام جمعه شهرستان صحنه گفت:سپاه و جنگ تحمیلی که بیش از ۱۵۰ هزار نفر سپاه و بسیجی در صنعت دفاعی و ... تشکیل شده است بر هیچ کس پوشیده نیست.

 

وی یادآور شد : اگر کسی اگاهانه و نا آگاهانه حرفی بر علیه سپاه بگوید یا عملی انجام بدهد بی شک در جبهه نفاق و کفر قرار گرفته است.

 

حجت الاسلام و المسلمین جواد الیاسی با اشاره به اینکه سپاه در جنگ نرم و سخت که دشمن بر ملت ما گشوده سپاه موجبات خنثی و توطعه های آنان شده است.

 

وی گفت : حاج قاسم سلیمانی با رشادت های خود فتنه ها و مشکلات بسیاری را در منطقه خاور میانه در نطفه خاموش کرده است.

 

خطیب نماز جمعه شهرستان صحنه اشاره ای به جنگ نیابتی که در خاورمیانه داشت و گفت : برخی کشور های نا آگاه به سردستگی عربستان میخواستن جبهه مقاومت را تضعیف کنند. ولی به لطف الهی دیدید که چگونه شکست خوردند.

 

حجت الاسلام و المسلمین جواد الیاسی گفت : رهبر انقلاب فرمود اسرائیل ۲۵ سال آینده  را نخواهد دید که این سخن ایشان جز واقعیت چیز دیگری نمی باشد.

 

حجت الاسلام و المسلمین جواد الیاسی در خطبه های دوم نماز عبادی سیاسی جمعه عنوان کرد : جانبازی همزاد شهادت است و چه بزرگوار هستند جانباران کشور که باید این امر را به این عزیزان تبریک گفت.

 

وی در ادامه با بیان اینکه جانبازان ابرو و مقام خاصی در نزد پروردگار دارند گفت : جانبازان عزیزان همه ملت هستند

 


حجت الاسلام و المسلمین الیاسی اشاره ای به شعار سال ۹۷ داشت و خاطر نشان کرد: امروز دشمن یک جنگ تمام عیار اقتصادی بر علیه ملت ما به راه انداخته است و در حال برنامه ریزی است.

 

امام جمعه شهرستان صحنه گفت: برخی از مسئولین متاسفانه  ظرفیت های داخلی را  دست کم گرفته اند و گویا نمی دانند ما دارای چه ظرفیت های عظیم هستم.

 

وی گفت : وقتی کشوری میتواند دانش پیچیده هسته ای و موشکی را بدست آورد ولی متاسفانه برخی از مسئولین نا باور توجهی به این ظرفیت ندارند.

 

حجت الاسلام الیاسی با بیان اینکه ما میتوانیم در عرصه اقتصادی به شکوفایی برسیم گفت : این مهم در صورتی انجام میگیرد که ما به جوانان و توان داخلی خود ایمان  داشته باشیم.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد