گزارش خبری

مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره دامپزشکی شهرستان صحنه انجام شد + تصویر

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 304198|22:05 - 1397/02/01
نسخه چاپی
مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره دامپزشکی شهرستان صحنه انجام شد + تصویر
پایگاه خبری امروله : دکتر روزبه محمودی به عموان رئیس جدید شبکه دامپزشکی شهرستان صحنه در محل فرمانداری با حضور فرماندار، مدیرکل دامپزشکی استان و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان معارفه شد.

به گزارشامروله، امروز و در مراسمی که در فرمانداری صحنه برگزار شد از زحمات دکتر "رامین سمیعیان" رئیس پیشین شبکه دامپزشکی صحنه تقدیر و دکتر "روزبه محمودی" به عنوان رئیس جدید شبکه دامپزشکی صحنه معرفی شد.

 


نورالدین فرزادی پور فرماندار شهرستان صحنه در این مراسم از نقش حساس و اثرگذار دامپزشکی یاد کرد و گفت: تاثیر اقتصادی عملکرد دامپزشکی در زندگی مردم، پنهان اما بسیار مهم و حیاتی است.

 


وی ادامه داد: یکی از مهمترین اقداماتی که توسط دامپزشکی صورت می گیرد مقابله با اپیدمی بیماری های دامی است که این اپیدمی ها اقتصاد و معیشت دامداران را به شدت تحت تاثیر قرار می دهد و گاهی دام های یک دامدار که تمام هستی آن است را می گیرد.

 


فرماندار صحنه از زحمات رئیس پیشین شبکه دامپزشکی صحنه تقدیر کرد که تمام تلاش خود را برای حفظ سرمایه های دامی منطقه و برقراری امنیت غذایی مردم انجام داد.

 


به گفته فرزادی پور، دامداران زمانی احساس آرامش می کنند که کار واکسیناسیون و ارائه خدمات به آنها در موقع خود و با عملکرد جهادی صورت گیرد.

 


وی تاکید کرد: حتی مردم دورترین روستاها هم باید از این امنیت و آرامش برخوردار باشند و از خدمات دامپزشکی بهره مند شوند.

 


در ادامه دکتر نادر پرور مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه نیز از پتانسیل های قابل توجه دامپروری در شهرستان صحنه یاد کرد و گفت: در شهرستان صحنه در بخش خصوصی هم پتانسیل های خوبی شامل چهار درمانگاه و سه داروخانه داریم.

 


وی عنوان کرد: همانطور که رئیس پیشین شبکه دامپزشکی شهرستان صحنه تمام مدت پای کار بود، تلاش می کنیم با حضور رئیس جدید که فردی مجرب و با سابقه است، ارائه خدمات دامپزشکی به قوت خود ادامه یابد.

 


مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه ضمن تبیین اهداف مهم دامپزشکی در حوزه بهداشتی و اقتصادی خواستار حمایت مجموعه فرمانداری و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان از دامپزشکی صحنه شد و افزود: اداره دامپزشکی نیز تمام وقت و با همه توان آماده همکاری با فرمانداری و ارائه خدمات به مردم و دامداران است.

 


دکتر پرور از زحمات دکتر سمیعیان رئیس پیشین شبکه دامپزشکی صحنه تقدیر کرد و افزود: رئیس جدید نیز فردی با سابقه است که چندین سال در شهرستان های صحنه، هرسین، ثلاث باباجانی و روانسر سابقه مدیریت دارد.

 


در ادامه معاون فرمانداری صحنه و همچنین مدیر جهاد کشاورزی این شهرستان نیز از آمادگی خود برای همکاری با شبکه دامپزشکی خبر دادند.

 


دکتر رامین سمیعیان رئیس پیشین شبکه دامپزشکی صحنه نیز از همکاری خوب سایر دستگاه با شبکه دامپزشکی این شهرستان یاد کرد و افزود: در این مدت تلاش کردیم چتر حمایتی دامپزشکی تا دورافتاده ترین روستاها نیز گسترده باشد و روستاهای دور در اولویت ارائه خدمات ما قرار داشتند.
وی عنوان کرد:کارهای دامپزشکی در دو بخش حفظ و حراست از سرمایه های دامی و نظارت بر بهداشت عمومی است که تلاش کردیم در هر دو بخش پای کار باشیم.  

 


در پایان دکتر روزبه محمودی نیز ضمن تشکر از اعتماد مدیر کل دامپزشکی و فرماندار در انتصاب وی از امادگی اداره دامپزشکی صحنه برای ارائه خدمات به دامداران خبر داد و خواستار همکاری سایر دستگاه ها از جمله فرمانداری و جهاد کشاورزی و ... با اداره دامپزشکی شد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد