مدیرکل بنیاد کرمانشاه در جمع جانبازان صحنه ای

برگ برنده جانبازان، عضوی است که درراه خداداده‌اند

سرویس: شهرستانکد خبر: 304217|12:46 - 1397/02/02
نسخه چاپی
برگ برنده جانبازان، عضوی است که درراه خداداده‌اند
پایگاه خبری امروله : دیرکل بنیاد استان کرمانشاه گفت: جانبازان عزیز، علمی را که به دست حضرت عباس (ع) در روز عاشورا برافراشته شده بود و آن علم غیرت ، بصیرت، شجاعت،انسانیت و عزت بود، این علم را جانبازان ایران اسلامی با همان غیرت و تعصب در کشور عزیزمان به اهتزاز درآوردند.

به گزارشامروله، همزمان با چهارم شعبان سالروز فرخنده میلاد حضرت ابوالفضل العباس (ع) ، مراسم جشنی با حضور جانبازان گرانقدر شهرستان صحنه در سالن اردوگاه تفریحی امام حسن مجتبی  (ع) این شهرستان برگزار شد.

 


در این مراسم باشکوه که الیاسی امام‌جمعه، سرهنگ عزت اله عظیمی فرمانده سپاه شهرستان ، فرزادی پور فرماندار و جمعی از مسئولین محلی شهرستان صحنه حضور داشتند، حجت‌الاسلام هادی عسگری مدیرکل بنیاد استان کرمانشاه با تبریک فرارسیدن ایام فرخنده شعبانیه و میلاد قمر بنی‌هاشم (ع) و روز جانباز گفت: جانبازان عزیز، علمی را که به دست حضرت عباس (ع) در روز عاشورا   برافراشته شده بود و آن علم غیرت ، بصیرت، شجاعت،انسانیت و عزت بود، این علم را جانبازان ایران اسلامی با همان غیرت و تعصب در کشور عزیزمان به اهتزاز درآوردند.

 


مدیرکل بنیاد کرمانشاه افزود: جانبازان والامقام این کشور در دوران دفاع مقدس به‌خوبی وظیفه خود عمل کردند و امروز از عملکرد گذشته خود شاد و مسرورند به همین خاطر نامه اعمالشان را به دست راست و به آن‌ها بشارت بهشت داده می‌شود.

 


حجت‌الاسلام عسگری با تأکید بر این نکته که‌برگ برنده جانبازان عضوی است که درراه خدا تقدیم کرده‌اند افزود: این جانبازان بصیر امروز نیز با همان روحیه دوران دفاع مقدس در تمامی عرصه‌های مختلف کشور یار و یاور و بازوی توانمندی برای تحقق اهداف و آرمان‌های نظام مقدس اسلامی و الگویی بی‌بدیل جوانان و نسل آینده‌ساز این کشور هستند.

 


همچنین در این مراسم الیاسی امام‌جمعه و فرزادی پور فرماندار صحنه در سخنانی ضمن تبریک این ایام خجسته و روز جانباز از این یادگاران دوران دفاع مقدس به‌عنوان مردان دلاوری یادکردند که در روزهای خطر پای در عرصه ایثار و جهاد و امنیت ، آرامش و اقتدار کشور را برای جامعه اسلامیمان به ارمغان آوردند.
در پایان این مراسم نیز از تعدادی از جانبازان این شهرستان تجلیل شد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد