گزارش

نخستین نشست شورای زکات شهرستان صحنه برگزار شد

سرویس: شهرستانکد خبر: 304218|12:48 - 1397/02/02
نسخه چاپی
 نخستین نشست شورای زکات شهرستان صحنه برگزار شد
پایگاه خبری امروله : رئیس اداره تبلیغات اسلامی صحنه در نخستین نشست شورای زکات این شهرستان، نقش ائمه جماعات را در احیای پرداخت زکات در روستاها بی‌بدیل عنوان کرد.

به گزارشامروله، حجت‌الاسلام سبزی رئیس اداره تبلیغات اسلامی در نخستین نشست اعضای ستاد احیای زکات شهرستان صحنه که با حضور، امام جمعه و برخی از مسئولان ادارات در دفترامام جمعه، برگزار شد، با اشاره به اهمیت زکات در دین مبین اسلام، گفت: احیای زکات در جامعه به‌ویژه در روستاها تأثیر مهمی در از بین رفتن فقر خواهد داشت.

 

وی با اشاره به وجود روحانیون در مراکز دهستان‌های تابعه این شهرستان، افزود: روحانیون می‌توانند با تبیین آثار پرداخت زکات و بیان اهمیت آن در فقرزدایی جامعه، نقش عمده‌ای در احیای فرهنگ زکات در روستاها داشته باشند.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی صحنه درادامه با تأکید بر بهره‌گیری مناسب از فرصت‌های تبلیغی در طول سال، اذعان داشت: در سال گذشته ۲۰۰ نفر مبلغ در مناسبت‌های مختلف به روستاها و مناطق مختلف شهرستان صحنه اعزام شده‌اند.

 

حجت‌الاسلام سبزی در پایان نسبت به برنامه‌ریزی مناسب در خصوص احیای زکات در روستاها توسط روحانیون و همکاری با کمیته امداد امام خمینی(ره) در این زمینه اعلام آمادگی کرد.