رسالت مهم سازمان تبلیغات اسلامی احیای فرهنگ دینی و اسلامی در جامعه است

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 304239|07:54 - 1397/02/03
نسخه چاپی
رسالت مهم سازمان تبلیغات اسلامی احیای فرهنگ دینی و اسلامی در جامعه است
پایگاه خبری امروله : روحانی مستقر روستای سمنگان شهرستان صحنه، گفت: رسالت مهم سازمان تبلیغات اسلامی احیای فرهنگ دینی و اسلامی در جامعه است.

به گزارشامروله، حجت‌الاسلام علی اعظمی روحانی مستقر روستای سمنگان شهرستان صحنه در گفتگو با امروله با بیان این مطلب، اظهار‌داشت: سازمان تبلیغات اسلامی از جمله نهادهایی است که با هدف اعتلای فرهنگ‌ دینی و ترویج آموزه‌های اسلام و شاخصه‌های اعتقادی و معنوی در کشور بنا نهاده شده است.

 

وی افزود: در زمانی که دشمنان نظام اسلامی جنگ و شبیخون فرهنگی را با تمام امکانات و تجهیزات پیشرفته روز در عرصه‌های تکنولوژی رسانه‌ای و تبلیغاتی برعلیه جوانان و مردم ایران به کار گرفته‌اند سازمان تبلیغات اسلامی باید با هوشیاری و اجرای برنامه‌های مناسب تبلیغات دشمنان را خنثی کند.

 

اعظمی، اضافه کرد: نقش و جایگاه مناسبت‌های دینی بر کسی پوشیده نیست و در همین راستا تبلیغات اسلامی باید در مناسبت‌های اعتقادی و اسلامی با اجرای برنامه‌های فرهنگی و دینی نقش خود را تاثیرگذارتر کند.

 

وی ادامه داد: سازمان تبلیغات اسلامی باید با برنامه‌های فرهنگی متنوع، انگیزه را برای یادگیری و فراگیری آموزه‌های دینی در بین مردم فراهم کند.

 

اعظمی خاطرنشان کرد: این نهاد باید بدون توجه به فعالیت‌ها و اقدامات سایر نهادهای متولی حوزه فرهنگ، به‌عنوان یک اصل حوزه فرهنگ دینی را مورد توجه جدی‌تری قرار دهد.

 

وی گفت: فعالیت فرهنگی زیربنای دیگر فعالیت‌هاست و آن چه در فعالیت فرهنگی باید به آن توجه داشت آسیب شناسی فرهنگی است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد