گزارش خبری

به مناسبت اعیاد شعبانیه از خانواده شهدای روستاهای تابعه شهرستان صحنه بازدید و سرکشی شد

سرویس: شهرستانکد خبر: 304262|16:41 - 1397/02/05
نسخه چاپی
به مناسبت اعیاد شعبانیه از خانواده شهدای روستاهای تابعه شهرستان صحنه بازدید و سرکشی شد
پایگاه خبری امروله : جانشین فرماندهی ناحیه ، مسئول نیروی انسانی و فرماندهی حوزه مقاومت امام حسین(ع) سپاه شهرستان صحنه به مناسبت اعیاد شعبانیه از خانواده شهدای روستاهای تابعه بازدید و سرکشی کردند.

به گزارشامروله،  جانشین فرماندهی ناحیه ، مسئول نیروی انسانی و فرماندهی حوزه مقاومت امام حسین(ع) سپاه شهرستان صحنه به مناسبت اعیاد شعبانیه از خانواده شهدای روستاهای تابعه بازدید و سرکشی کردند.

 

در این دیدار سرگرد مسعود کاظمی با بیان اینکه خانواده معظم شهدا بزرگترین میراث ما هستند، افزود: امنیت و آرامشی که امروزه در کوچه و محله ها حاکم است مرهون ازخودگذشتگی و ایثار شهدا بوده است.

 

وی با اشاره به جایگاه رفیع شهید و شهادت اظهار داشت: خانواده شهدا قدر خود و شهدای تقدیم شده خود به اسلام را بدانند چراگه اگر مقایسه ای با صدر اسلام داشته باشید، در آن دوران نیز با همین اخلاص و ایثار پا در رکاب پیامبر و ائمه در راه حفظ حریم اسلام و ولایت گذاشتند.

 

جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صحنه گفت :  الگو گرفتن از زندگی شهدا را برای همه مردم بخصوص جوانان پر اهمیت دانست و گفت: اگر در زندگی دنبال سعادت و رضای خدا هستیم پس چنین شهدایی الگوی کامل برای ما هستند.

 

شهیدان، طلایه داران عرصه مقاومت و ایثار هستند

 

 در ادامه سروان صادق مرادی خواه با بیان اینکه یکی از مصادیق بزرگداشت شهدا، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران است، تصریح کرد:  شهدا بهترین الگوی قهرمانی به جوانان است تا بتوانند از زندگی این انسان های بزرگ درس بگیرند.

 

وی خاطر نشان کرد: شهیدان، طلایه داران عرصه مقاومت و ایثار هستند و اطاعت از راه و مرام شهیدان بر تمامی ملت بصیر و ولایی ایران واجب است.

 

مسئول نیروی انسانی ناحیه مقاومت بسیج سپاه صحنه در پایان با بیان اینکه شهیدان شفیع ما در روز جزا هستند، اضافه کرد: صبر، گذشت و پایداری خانواده شهدا هدایتگر راه ایجاد امنیت در نظام جمهوری اسلامی است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد