استاندار کرمانشاه تأکید کرد:

همه ی دستگاههای خدمات رسان برای خدمات رسانی به مردم سرپل ذهاب پای کار هستند

سرویس: اخبار استانکد خبر: 304282|12:42 - 1397/02/09
نسخه چاپی
همه ی دستگاههای خدمات رسان برای خدمات رسانی به مردم سرپل ذهاب پای کار هستند
مرصادنیوز: استاندار کرمانشاه در بازدید از روستاهای سرپل ذهاب گفت: خیال مردم عزیز استان و ‌کشور آسوده باشد. همه ی دستگاههای خدمات رسان برای خدمات رسانی به مردم سرپل ذهاب پای کار هستند.

به گزارشامروله، به نقل ازبازی دراز، مهندس بازوند استاندار کرمانشاه  که عصر روز گذشته و در پی وقوع سیلاب و آبگرفتگی در روستاهای زلزله‌زده سرپل ذهاب، نشست فرمانداران و‌ مدیران ستادی استانداری را ترک و در صدر هیئتی برای مدیریت میدانی این واقعه عازم سرپل ذهاب شده بود، در حاشیه این بازدید گفت: همه دستگاه‌های خدمات رسان برای رسیدگی به وضعیت مردم عزیز و رنجدیده سرپل ذهاب در آماده باش کامل هستند و ‌مردم عزیز کشور که به خوبی نشان داده اند که قدردان و‌ نگران وضعیت مرزداران خویش هستند، آسوده خاطر باشند که خادمین مردم همگی در صحنه خدمت‌رسانی حاضرند.

بازوند در ادامه افزود: در پی بارشهای دو‌روز اخیر چندین روستا از توابع شهرستان سرپل ذهاب دچار آبگرفتگی و سیلاب شدند که متعاقب اعلام این وضعیت توسط فرماندار سرپل ذهاب، ترجیح دادیم که علاوه بر فراخوان مدیران کل مربوطه و آماده باش کلیه دستگاهها، برای مدیریت میدانی این واقعه، شخصا با همراهی معاون عمرانی و میرکل مدیریت بحران و تنی چند از مدیران کل استانداری عازم منطقه شویم.

استاندار کرمانشاه در ادامه خاطرنشان ساخت: احساس مسوولیت دستگاههای اجرایی و خدمترسان در ارائه خدمات به مردم عزیز سرپل ذهاب، احساس مسوولیت و تعهدی مضاعف است، به گونه ای که مشخصا همه نیروها، فراتر از وظایف سازمانی، نهایت تلاش خود را برای کاستن از مشقات مردم عزیز سرپل ذهاب به کار میگیرند.

بازوند در پایان خاطرنشان ساخت: با همت خود مردم عزیز و امدادرسانیهای به موقع صورت گرفته توسط دستگاههای اجرایی، وضعیت در سرپل ذهاب تحت کنترل است و نگرانی خاصی از این بابت وجود ندارد.