مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه مطرح کرد:

کسب رتبه اول کارگروه اشتغال استان کرمانشاه در کشور

سرویس: اخبار استانکد خبر: 304284|12:46 - 1397/02/09
نسخه چاپی
کسب رتبه اول کارگروه اشتغال استان کرمانشاه در کشور
مرصادنیوز: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه از کسب رتبه اول کارگروه اشتغال استان در کشور خبر داد.

به گزارشامروله، همزمان با هفته کارگر بیست و نهمین جشنواره امتنان از کارگران، گروه های کار و واحدهای برتر استان کرمانشاه  امروز یکشنبه در محل مجتمع فرهنگی انتظار کرمانشاه برگزار شد.

داوود یاوری  در این مراسم با بیان اینکه خدمات و ایثارگری های کارگران بر کسی پوشیده نیست، اظهار داشت: این خدمات قبل از انقلاب در ساقط کردن رژیم سابق نقش بسزایی داشت و پس از انقلاب نیز با تقدیم شهدای بسیاری در ۸ سال دفاع مقدس نقش آفرینی کردند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: کارگران علی رغم تمامی محدودیت ها توانستند مشت محکمی بر دهان یاوه گویان بزنند و در مقابل تحریم ها ایستادگی کردند.

وی قشر کارگر را خالص و بدون توجه به تحریکات دشمنان معرفی کرد و گفت: کارگران به دور از هرگونه جناح بازی و در جهت رشد و رونق اقتصادی قدم برمی دارند.

یاوری ابراز داشت: هرچند نرخ اول بیکاری در سطح کشور را داشتیم اما با تلاش استاندار و همراهی دستگاههای اجرایی در بخش اشتغالزایی طی زمستان گذشته ۲ درصد نرخ بیکاری کاهش پیدا کرد.

به گفته این مسئول با تلاش همکاران اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سایر دستگاه های عضو کارگروه اشتغال استان، در کشور رتبه اول را کسب کرده ایم.

وی افزود: از جمله طرح های در دست اقدام دولت تدبیر و امید که در راستای بهبود وضعیت اشتغال کشور اتخاذ شده، طرح اشتغال فراگیر و اشتغال روستایی و عشایری است.

یاوری تصریح کرد: طی فروردین امسال، استان کرمانشاه در پیش پذیرش و معرفی طرح های تسهیلات اشتغال روستایی به کارتابل بانک ها، رتبه اول را کسب کرد.

وی با بیان اینکه ۱۵۴۵ نفر موفق به ثبت نام در بیست و نهمین جشنواره امتنان از کارگران شدند، افزود: به این لحاظ استان کرمانشاه رتبه پنجم را کسب کرد و طی آن ۳ کارگر نمونه، ۴ کارگروه کار نمونه و ۵ واحد نمونه برتر معرفی شدند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد