مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری مطرح کرد:

همسان سازی حقوق بازنشستگان/لزوم اصلاح قانون مدیریت خدمات کشوری

سرویس: اخبار استانکد خبر: 304292|10:49 - 1397/02/10
نسخه چاپی
همسان سازی حقوق بازنشستگان/لزوم اصلاح قانون مدیریت خدمات کشوری
مرصادنیوز: مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری بر ضرورت اصلاح اجرای قانون مدیریت خدمات کشوری در مجلس تاکید کرد و از تلاش این صندوق برای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان خبر داد.

به گزارشامروله، به نقل از روابط عمومی صندوق بازنشستگی کشوری استان کرمانشاه، جمشید تقی زاده در سفر به استان کرمانشاه با حضور در جمع روسای کانون های بازنشستگان کشوری این استان در حوزه های مختلف با آنها دیدار و گفتگو کرد.

وی در این دیار  با بیان اینکه کارگزار بازنشستگان هستم، افزود: اجرای قانون مدیریت خدمات کشوری که اصلاح آن اکنون در مجلس در حال انجام است، یک ضرورت مهم بوده و ما نیز با ارتباطی که با مجلس و نمایندگان برقرار کردیم به دنبال طرح خواسته های بازنشستگان هستیم.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری تاکید کرد: همه باید با همکاری و همدلی و با یک صدای واحد به دنبال طرح خواسته و انتظارات جامعه بازنشستگان باشیم.

وی با بیان اینکه یکی از اولویت های ما همسان سازی حقوق بازنشستگان است، گفت: در این زمینه با اجرای طرح افزایش پلکانی حقوق که کارهای عملیاتی آن به اتمام رسیده، علاوه بر افزایش متناسب با نرخ تورم، بخشی هم در قالب ۲۲۰۰ میلیارد تومان تخصیص از سوی دولت، اضافه خواهد شد.

تقی زاده ادامه داد: در حوزه بیمه درمان نیز  تغییر وتحولات خوبی خواهیم داشت ازجمله؛ اضافه شدن خدمات جدید به بیمه درمانی مکمل، فرآیند پذیرش هزینه تا پرداخت آن نیز کوتاه شده و بازنشستگان عزیز با سهولت بیشتر به خدمات مورد نظر خود دسترسی داشته باشند. توجه به بیماران خاص با توجه به نوع بیماری ها و هزینه های سنگینی که متحمل می شوند نیز جزو سیاست های درمانی و بیمه ای صندوق است.

وی همچنین از ارائه تسهیلات سفر و گردشگری برای بازنشستگان تحت پوشش خبر داد و افزود: برنامه ریزی هایی برای سفرهای سیاحتی و زیارتی ارزان قیمت در حال انجام است.

در این نشست مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: مشکلات بازنشستگان را با عمق جان درک می کنم و تمام تلاشمان را می کنیم تا از طریق مجراهای قانونی و با کمک دولت و مجلس آن را حل کنیم.

در این نشست، جلیل رحیمی صدر، مدیر صندوق بازنشستگی کشوری در استان کرمانشاه نیز گزارشی از عملکرد این مدیریت ارائه کرد و انتظارات بازنشستگان استان را به سمع و نظر مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری رساند.

 همچنین در این دیدار تعدادی از روسای کانون ها  در این نشست، مشکلات و خواسته های خود را بیان کردند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد