رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلام آبادغرب:

کانون های فرهنگی مساجد در سامانه "بچه های مسجد" ثبت نام کنند

سرویس: اخبار استانکد خبر: 304314|11:19 - 1397/02/15
نسخه چاپی
کانون های فرهنگی مساجد در سامانه "بچه های مسجد" ثبت نام کنند
مرصادنیوز: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلام آبادغرب گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان باید در کوتاهترین زمان ممکن نسبت به ثبت نام اعضاء و کانون خود در سامانه بچه های مسجد اقدام نمایند.

به گزارشامروله، خسرو تمری در گفتگو با خبرنگار اسلام آباد خبر گفت : سامانه بچه های مسجد با هدف جمع آوری و یکپارچه سازی آمار و اطلاعات کانون های فرهنگی هنری مساجد راه اندازی شده است و اعضاء کانون ها باید اطلاعات خود را در این سامانه درج نمایند. 

وی افزود : مدیر مسئولان کانون های فرهنگی هنری می توانند از طریق لینک http://bachehayemasjed.ir/user/login نسبت به تکمیل پروفایل خود و کانون، وهمچنین فعال سازی آن ها اقدام نمایند. 

تمری یکپارچه سازی اطلاعات در سطوح مختلف استانی، شهرستانی، کشوری تحت یک بانک اطلاعات یکپارچه ، بررسی و ارزیابی وضعیت موجود کانون ها و خدمات ارائه شده از نظر کمی و کیفی و تقویت و تسهیل ارتباط بین کانون ها، دبیرخانه ها و ستاد در مناطق مختلف کشور را از اهداف تشکیل این سامانه عنوان کرد.

به گفته وی، ایجاد شبکه اطلاع رسانی و ارتباطی بین کانونی، آشنایی کانون های از فعالیت ها خدمات و دریافت خدمات از یکدیگر، شفاف سازی فعالیت های فرهنگی هنری و اجتماعی و آموزش و توانمندسازی نیروی انسانی با هدف تخصصی نمودن بخش های کانونی و بهینه سازی کیفیت ارائه خدمات در کانون های مساجد، گسترش ارتباط بین کانونی به منظور تامین منابع مورد نیاز کاربران از طریق خدمات، گسترش کمی و کیفی پایگاه های الکترونیکی جدید در حوزه های فرهنگی و هنری نیز از دیگر اهداف این سامانه است.

تمری همچنین تولید سامانه های نرم افزاری جهت کاهش هزینه های سازمانی، جمع آوری و سازماندهی نمودن کلیه آمارهای درخواستی سازمان مرکزی و سایر موسسات، صدور مجوز ها و تغییرات کانون های به صورت الکترونیکی، تجمیع و اصلاح الگوهای ارتباطی موجود در قالب یک سامانه و غیر حضوری شدن و مکانیزه شدن تمام فرایند ها و درخواست ها، گزارش گیری، امتیازدهی، بازرسی، دریافت کمک های نقدی و غیر نقدی را نیز از سایر اهداف سامانه مذکور بیان کرد.

وی عدم نیاز به مراجعه حضوری افراد به دبیرخانه ها مگر در شرایط خاص، اهمیت به سطوح ارتباط شهرستانی از طریق ایجاد سطح دسترسی، امکان ایجاد مدیریت های بخشی برای شهرستان هایی که تعداد زیاد کانون یا بعد مسافت دارند، تسریع فرایند بازرسی و جلوگیری از اتلاف زمان و هزینه از طریق کارآمد شدن فرایند ها، انجام کار در یک ساختار تشکیلاتی و جلوگیری از اعمال نظر سلیقه ای و مشخص شدن فرایند ها(صفر تا صد ) انجام امور هم از جمله دیگر اهداف سامانه به شمار می رود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد