آقای گل لیگ دسته اول فوتبال:

بهترین تصمیم را برای آینده فوتبالی‌ام می‌گیرم، همه چیز را به مدیر برنامه‌ام سپرده‌ام

سرویس: ایران و جهانکد خبر: 304354|16:41 - 1397/02/18
نسخه چاپی
بهترین تصمیم را برای آینده فوتبالی‌ام می‌گیرم، همه چیز را به مدیر برنامه‌ام سپرده‌ام
آقای گل لیگ دسته اول فوتبال گفت: در حال حاضر پیشنهاداتی دارم، اما همه چیز را به مدیر برنامه‌هایم سپرده‌ام، امیدوارم بهترین تصمیم را برای آینده‌ام بگیرم، اما در کل دوست دارم در خوزستان بمانم.

به گزارشامروله، 

فرشید پاداش ظهر امروز در گفت‌وگوبا خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: بعد از اولین مقطعی که به‌مدت دو سال در شهرداری ماهشهر بودم، به‌خاطر یک سری مسائل به تیم نفت و گاز گچساران پیوستم که یک سال آنجا بودم و پس از صعود شهرداری ماهشهر به لیگ یک به صلاح‌دید سید کوروش موسوی مجددا به این تیم پیوستم.

وی افزود: در اوایل فصل بسیار خوب نتیجه گرفتیم و حتی در پنج هفته اول صدرنشین بودیم که این مسئله باعث شد توقعات از تیم ما خیلی بالاتر برود و انتظارات هواداران باعث شد استرس به تیم وارد شود که همین موضوع سبب شد چند هفته نتیجه نگیریم و بین موسوی سرمربی تیم و باشگاه اختلاف نظر و نهایتاً قطع همکاری پیش آمد.

مهاجم 27 ساله تیم فوتبال شهرداری ماهشهر عنوان کرد: پس از رفتن آقای موسوی ما دو سه باخت پشت سر هم آوردیم که با آمدن آقای مرزبان به‌عنوان سرمربی شرایط تیم روز به روز بهتر شد. انتصاب شهردار جدید در ماهشهر نیز در بهبود وضعیت تیم بسیار موثر بود، چراکه وی کمک زیادی به تیم کرد.

آقای گل لیگ دسته اول فوتبال تأکید کرد: سیاست باشگاه از ابتدا ماندن در لیگ دسته اول بود که خدا را شکر توانستیم از چند هفته قبل از پایان لیگ، ماندن خود را مسجل کنیم.

پاداش درباره شرایط باشگاه از نظر مادی و رفاهی، اظهار کرد: شاید شرایط در ابتدا زیاد خوب نبود اما با آمدن شهردار جدید شرایط بهتر شد، در کل شرایط خیلی فوق‌العادهنبود به نسبت بسیاری از تیم‌های دیگر شرایط مالی بهتری داشتیم، اما از نظر امکانات شرایط در ماهشهر خوب نبود، به‌ ویژه اگر شرایط ورزشگاه ما را بررسی کنید متوجه می‌شوید این استادیوم در حد این تیم و مردم ماهشهر نبود. با وجود این، شهرداری و پتروشیمی‌ها در ماهشهر باید کمک شود این شهر یک استادیوم خوب داشته باشد.

وی درباره آقای گلی خود و با بیان اینکه این عنوان ثمره کمک دیگر هم‌تیمی‌هایش بوده، گفت: به‌هرحالسیاست باشگاه و برنامه‌ریزی مبنی بر این بود که تیم در لیگ بماند و در برخی بازی‌ها که من گل می‌زدم هم متاسفانه تیم می‌باخت، اما  با کمک تیم توانستم گل بزنم و با محبت‌های مردم ماهشهر آقای گل شوم.

فرشید پاداش درباره برنامه‌اش برای فصل بعد، بیان کرد: در نیم‌فصل پیشنهادات خوبی داشتم که به‌ خاطر تیمم و مردم ماهشهر در آنجا ماندم و خدا را شکر تیم در لیگ یک حفظ شد. در حال حاضر پیشنهاداتی دارم، اما همه چیز را به مدیر برنامه‌هایم سپرده‌ام و امیدوارم بهترین تصمیم را برای آینده‌ام بگیرم اما در کل دوست دارم در خوزستان بمانم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد