برنامه های هفته هلال احمر در سرپلذهاب تشریح شد

سرویس: اخبار استانکد خبر: 304405|19:40 - 1397/02/22
نسخه چاپی
برنامه های هفته هلال احمر در سرپلذهاب تشریح شد
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سرپلذهاب برنامه های این جمعیت را در هفته هلال احمر اعلام کرد و گفت: در این هفته گوشه ای از دستاوردهای جمعیت هلال احمر و تلاش و ایثار نیروهای داوطلب به نمایش گذاشته می شود.

به گزارشامروله،  شاهپورحیدری در گفتگو با خبرنگار ما ضمن گرامیداشت هفته هلال احمر به تشریح برنامه های این هفته پرداخت و گفت: در این هفته، گوشه ای از دستاوردهای جمعیت هلال احمر و تلاش و ایثار نیروهای داوطلب به نمایش گذاشته می شود.همچنین برنامه های متنوعی از سوی هلال احمرشهرستان برنامه ریزی شده که در راستای معرفی خدمات این جمعیت اجرا خواهد شد.

وی به مهمترین برنامه‌های این جمعیت اشاره کرد و گفت: اجرای کاروان سلامت، برپایی چادر سلامت،کارگاه آموزشی کمک های اولیه ،کارگاه آموزشی بهداشت فردی و بیماریهای واگیردارو ویروسی پس از زلزله، اجرای طرح دادرس در مرحله استانی، شرکت فعال در مناسبتهای مذهبی ونماز جمعه وجماعات از مهمترین برنامه های این هفته است.

وی بیان داشت: غباروبی مزار شهدا، برگزاری مانور جاده ای و دیدار با امام جمعه و فرماندار سرپل ذهاب از از دیگر برنامه های تدوین شده پایگاه امداد و نجات احمد ابن اسحاق(ره) در شهرستان سرپل ذهاب می باشد.

شهرستان سرپل ذهاب در غرب استان کرمانشاه دارای بیش از85هزارنفر جمعیت و 48کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد