مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه:

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اصحاب فرهنگ و هنر شهرستان صحنه دیدار می کند

سرویس: شهرستانکد خبر: 304418|16:24 - 1397/02/23
نسخه چاپی
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اصحاب فرهنگ و هنر شهرستان صحنه دیدار می کند
پایگاه خبری امروله : مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، گفت: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفر دو روزه به استان کرمانشاه با اصحاب فرهنگ و هنر شهرستان های کرمانشاه، صحنه، هرسین، کنگاور و سنقر دیدار می کند.

به گزارشامروله، حجت الاسلام رحیم جعفری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، در تشریح برنامه های سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان کرمانشاه، در جمع خبرنگاران گفت: دکتر سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی روزهای دوشنبه و سه شنبه(24 و 25 اردیبهشت) در استان کرمانشاه حضور دارند.

 


وی با اشاره به تدوین برنامه های متنوع در سفر دو روزه وزیر به استان کرمانشاه، افزود: وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی در رأس برنامه های سفر دو روزه خود، با حضور در مزار شهدا به مقام شامخ حماسه سازان دوران هشت سال دفاع مقدس ادای احترام می کند.

 


حجت الاسلام جعفری، بیان کرد: جلسه مقام عالی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاران اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، جلسه شورای فرهنگ عمومی استان و امضای تفاهمنامه، دیدار با اصحاب فرهنگ و هنر کرمانشاه، نشست با مدیران سازمان های هم خانواده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی( اوقاف و امور خیریه، حج و زیارت، کتابخانه های عمومی و کانون های فرهنگی هنری مساجد در این سفر پیش بینی شده است.

 


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، مصاحبه مطبوعاتی و تلویزیونی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را  آخرین برنامه این سفر اعلام و اظهار کرد: دکتر صالحی در جریان این سفر بازدیدی از روند پیشرفت فیزیکی پروژه های مجتمع فرهنگی هنری دانش در کرمانشاه و مجتمع بیستون خواهند داشت.

 


وی ابراز کرد: دیدار با اصحاب فرهنگ و هنر شهرستان های صحنه، هرسین، کنگاور و سنقر با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در روز دوشنبه(24 اردیبهشت) در شهرستان صحنه تدارک دیده شده است.