انتقاد عضو شورای شهر از عدم نظارت بر قلب گردشگری کرمانشاه؛

احسانی: سطح خدماتی و رفاهی طاقبستان کمتر از حد متوسط است

سرویس: اخبار استانکد خبر: 304442|09:55 - 1397/02/24
نسخه چاپی
احسانی: سطح خدماتی و رفاهی طاقبستان کمتر از حد متوسط است
عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه گفت: در پی نظارتها و بازدید های به عمل آمده سطح خدمات رسانی، مباحث امنیتی و رفاهی طاقبستان کمتر از حد متوسط ارزیابی شد.

به گزارشامروله، سیداحسان احسانی در گفت و گو با خبرنگار مرصاد، در خصوص مشکلات پارک شرقی و غربی و محوطه طاق بستان اظهار داشت: طاقبستان به لحاظ برخورداری از آثار تاریخی و گردشگری یک منطقه توریستی است و اخیرا توریست های خارجی مشتاق تر به بازدید از آن شده اند.

وی افزود: بر همین مبنا می طلبد دستگاه های ذی ربط بیشتر پای کار بیایند تا فضایی مناسب را از نظر امنیتی، خدماتی و رفاهی برای جذب بیشتر گردشگران داخلی و خارجی رقم بزنند.

عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه خاطر نشان کرد: باید به مقوله جذب گرشگران داخلی و خارجی به عنوان یک منبع درآمد نگریست تا قطب گردشگری شهر بیشتر خودنمایی کند.

وی افزود: در پی نظارتها و بازدید های به عمل آمده  سطح خدمات رسانی، مباحث امنیتی و رفاهی طاقبستان کمتر از حد متوسط ارزیابی شد و در واقع فضایی ندارد که برای جذب توریست بتوان بر آن متمرکز شد.

احسانی خاطر نشان کرد: از آنجا که توریست ها مبلغ و سفیر هستند در صورت دریافت خدمات مناسب به تبلیغ مثبت خواهند پرداخت پس باید چنین شرایطی به ویژه در طاقبستان فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه در طاقبستان به عنوان یکی از مراکز گردشگری تردد افراد ناموجه که کنترلی بر روی رفتار خود ندارند به وفور دیده می شود، افزود: مشاهده دوره گردان، زباله گردان و متکدیان در فضاهای گردشگری موجب احساس ناامنی توریست ها می شود.

این عضو شورای شهر کرمانشاه خواستار اقدامات ویژه ادارات و نهادهای مسئول در این میان شد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد