رئیس سازمان مدیریت کرمانشاه:

تدوین سند آمایش سرزمینی کرمانشاه در ایستگاه آخر است

سرویس: اخبار استانکد خبر: 304484|12:24 - 1397/02/27
نسخه چاپی
تدوین سند آمایش سرزمینی کرمانشاه در ایستگاه آخر است
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه از نهایی شدن مراحل تدوین سند آمایش سرزمینی استان خبر داد و گفت: تدوین این سند در ایستگاه آخر قرار دارد.

به گزارشامروله، ، طهمورث الیاسی امروز پنجشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی استان که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، سند آمایشی را نوعی سرمایه گذاری در استان بیان کرد و افزود: سابقه برنامه ریزی در ایران از بسیاری از کشورهای توسعه یافته بیشتر است و بیش از ۷۰ سال سابقه دارد.

وی اظهار داشت: اما متاسفانه تا کنون بنا به دلایلی این برنامه ریزی ها نتوانسته آنگونه که باید توسعه کشور را توازن و تعالی ببخشد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه یادآور شد: شاید علت این عدم تعادل به دلیل این است که به رویکردهای آمایشی توجه خاص نمی شود.

الیاسی با بیان اینکه در تدوین سند آمایشی استان از ظرفیت های پژوهشی و علمی دانشگاه رازی استفاده شده است، گفت: سند آمایش استان در ایستگاه آخر قرار دارد.

وی تاکید کرد: با توجه به اهمیتی که این سند برای توسعه استان دارد و یک سند راهبردی بلند مدت است، لذا هرچه سریعتر باید طرح را به سازمان برنامه ریزی و بودجه کشور ارائه دهیم.

در این نشست کلیات طرح آمایش توسط مدیر پروژه مطالعاتی استان کرمانشاه با هدف توسعه و پیشرفت استان ارائه شد و در نهایت با ۱۸ رای موافق مصوب شد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد