مسئول نظارت فنی بر اماکن ورزشی اداره کل ورزش وجوانان استان کرمانشاه :

سالن ورزشی سقف کوتاه شهرستان صحنه پیشرفت 95 درصدی دارد

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 304547|11:57 - 1397/03/02
نسخه چاپی
 سالن ورزشی سقف کوتاه شهرستان صحنه پیشرفت 95 درصدی دارد
پایگاه خبری امروله :مسئول نظارت فنی بر اماکن ورزشی اداره کل ورزش وجوانان استان کرمانشاه گفت: برای احداث سالن سقف کوتاه شهرستان صحنه که کلنگ احداث این پروژه در سال 89 برزمین زده شد و اکنون پیشرفت 95 درصدی دارد 350 میلیون تومان اعتبار برای آن هزینه شده است.

به گزارشامروله، فرهمند سال افزون مسئول نظارت فنی بر اماکن ورزشی اداره کل ورزش وجوانان استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران گفت:در تلاش هستیم تا دو ماه آینده چهار سالن ورزشی در شهرستان های هرسین، صحنه و کرمانشاه را بهره برداری کنیم.



وی افزود:  سالن سقف بلند پردیس از جمله پروژه های مصوب سفر مقام معظم رهبری 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در مساح  1460 متر مربع با اعتبار یک میلیارد و 700 میلیون تومان افتتاح می شود.

 

وی گفت: سالن ورزشی سقف کوتاه شهرستان هرسین با پیشرفت 95 درصدی از دیگر پروژه های نزدیک به بهره برداری است که عملیات احداث آن در سال 89 در زمینی به مساحت 530 مترمربع و اعتبار 330 میلیون تومان اعتبار به بهره برداری می رسد.

 

وی افزود:برای احداث سالن سقف کوتاه شهرستان صحنه که کلنگ احداث این پروژه در سال 89 برزمین زده شد و اکنون پیشرفت 95 درصدی دارد 350 میلیون تومان اعتبار برای آن هزینه شده است.

 

وی افزود: پروژه سالن سقف بلند ده پهن کرمانشاه اواخر سال 96 به بهره برداری برسد، اما با چندماه تاخیر بزودی افتتاح می شود.

 

سال افزون گفت: عملیات احداث این سالن ورزشی سال 94 در مساحت 1480 مترمربع آغاز و یک میلیارد و 700 میلیون برای آن صرف شده است.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد