امام جمعه شهرستان صحنه :

طرف های مقابل برجام برای اینکه ایران را به برجام متعهد سازند وعده های واهی می دهند

سرویس: شهرستانکد خبر: 304550|12:31 - 1397/03/02
نسخه چاپی
طرف های مقابل برجام برای اینکه ایران را به برجام متعهد سازند وعده های واهی می دهند
پایگاه خبری امروله : امام جمعه شهرستان صحنه گفت : تمام گزینه های روز میز مسئولین جمهوری اسلامی ایران برای خرج آمریکا وجود دارد .

حجت الاسلام والمسلمین الیاسی در گفتگو باامروله، عنوان کرد : جمهوری اسلامی ایران از سالروز ایجادش مورد هجمه و تحریم های بسیار از سوی دشمنان قرار گرفت ولی به حمد الهی نه تنها این تحریم ها و فشار ها خدشه ای بر نظام ایجاد نکرد بلکه باعث شکوفا شدن بسیاری از استعداد ها گردید.

 

وی در ادامه با بیان اینکه هر بار تحریمی از سوی دشمنان رخ داد ما از آن برای پیشرفت خود استفاده کردیم بیان کرد : همانطور که در طول 8 سال دفاع مقدس ما از ابتدایی ترین امکانات محروم بودیم ، ملت ما به جوشش امدند و امروز میبینم این عظمت بهت اور نظامی در کشور ما رقم خورد.

 

حجت الاسلام والمسلمین الیاسی اشاره ای به خروج آمریکا از برجام داشت و تشریح کرد : تمام گزینه های روز میز مسئولین جمهوری اسلامی ایران برای خرج آمریکا وجود دارد . حق کشور ما در برجام محفوظ است و مسئولین نباید این حق را از خود صلب کنند.

 

امام جمعه شهرستان صحنه اشاره ای به سخنان مقام معظم رهبری در جمع فرهنگیان داشت و گفت : مقام معظم رهبری درابتدای مذاکرات فرمودند که من نسبت به این مذاکرات خوشبین نیستم و ایشان تاکید به الزاماتی داشتند که شما یک قدم بردارید و طرف مقابل یک قدم بردارد واین نباشد که مسئولین پایبند به برجام باشند ولی طرف مقابل هیچ تعهدی نداشته باشد.

 

حجت الاسلام والمسلمین الیاسی تشریح کرد : طرف های مقابل برجام برای اینکه جمهوری اسلامی ایران را به برجام متعهد قرار دهند وعده های واهی می دهند . همانطور که مقام معظم رهبری فرموند مسئولین ما باید مراقب کشورهای باقی مانده در برجام باشند که از یک سوراخ دوبار گزیده نشوند و تعهد بگیرند که مبادا این کشورها هم مثل آمریکا رفتار کنند.

 

وی یاد آور شد :مسئولین ودولت محترم در فرجام برجام در یک آزمون بزرگی قرار گرفته اند وآن دفاع از عزت وحیثیت ملت باعظمت ایران است

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد