در حمایت از خانواده های زندانیان؛

همایش "نسیم مهر" در کرمانشاه برگزار شد

سرویس: اخبار استانکد خبر: 304625|12:28 - 1397/03/08
نسخه چاپی
همایش "نسیم مهر" در کرمانشاه برگزار شد
مرصادنیوز: همایش نسیم مهر، روز ملی حمایت از خانواده زندانیان با حضور مسئولان و خیران در محل تالار انتظار کرمانشاه برگزار شد.

به گزارشامروله، همایش نسیم مهر، روز ملی حمایت از خانواده زندانیان با حضور مسئولان و خیران در محل تالار انتظار کرمانشاه برگزار شد.

مدیرکل زندان های کرمانشاه در این آیین اظهار داشت: حساب خانواده زندانیان که به خاطر جرم و زندانی شدن سرپرست خود مشقت زیادی را تحمل می کنند از زندانیان جداست.

بیگلری شرایط زندگی بسیاری از خانواده زندانیان را سخت توصیف کرد و افزود: به منظور کاهش آلام و مشکلات خانواده زندانیان با کمک خیران و نیکوکاران کرمانشاهی علاوه بر حمایت های مادی از این قشر نیازمند، فعالیت های فرهنگی، آموزشی و رفاهی قابل توجهی از دو سال پیش تاکنون صورت گرفته است.

عضو شورای قضایی استان با اشاره به اهمیت پیشگیری از آسیب های اجتماعی در کاهش آمار وقوع جرایم تصریح کرد: دوره های مختلف آموزشی برای ارتقاء سطح توانمندی همسران و فرزندان زندانیان برگزار شده واین رویکرد موثر با انعقاد تفاهم نامه همکاری با سازمان های مرتبط همچنان در حال اجراست.

این مقام مسئول یادآور شده ۵۲۱ خانواده زندانی تحت پوشش خدمات انجمن حمایت زندانیان است و این نهاد مردمی به منظور تقویت بنیه مالی، نیازمند همت بیش از پیش خیران ونیکوکاران است.

معاون دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه هم در همایش روز ملی نسیم مهر با بیان آیاتی از قرآن مجید و روایات اسلامی، تأثیر انفاق و بخشش مال بر سعادت انسان ها را برشمرد.

کرمی با بیان این مطلب که خانواده زندانیان به دلیل جرم ناکرده دچار بسیاری از مشکلات مالی و اجتماعی هستند از کمک های خیران نیکوکار  برای رفع گرفتاری آنان قدردانی کرد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد