مدیرکل بنیاد کرمانشاه:

رسالت اصلی ما جلب رضایت ایثارگران است

سرویس: شهرستانکد خبر: 304757|19:39 - 1397/03/27
نسخه چاپی
رسالت اصلی ما جلب رضایت ایثارگران است
پایگاه خبری امروله : در بازدید معاونین ستادی بنیاد استان کرمانشاه، از فعالیت‌های بنیاد شهرستان صحنه ارزیابی به عمل آمد.

به گزارشامروله، صبح امروز با حضور در مجموعه اداری بنیاد صحنه، مسائل، مشکلات، فعالیت‌ها و چگونگی عملکرد این بنیاد را مورد ارزیابی قراردادند.

 


 در این ارزیابی که تا ظهر امروز به طول انجامید، معاونین ستادی ضمن بررسی وظایف و عملکرد بخش‌های مختلف اداری بنیاد صحنه، با مسائل و مشکلات آنان آشنا و راهکارهای لازم را ارائه کردند.

 


همچنین در پایان این برنامه کاری و در نشستی با حضور حجت‌الاسلام هادی عسگری مدیرکل بنیاد کرمانشاه، مسئولین ناظر به جمع‌بندی بازدید خود و بیان راهکارها و نقطه نظرات در این زمینه پرداختند.


حجت‌الاسلام عسگری مدیرکل بنیاد کرمانشاه نیز در این نشست در سخنانی با قدردانی از زحمات و تلاش‌های کلیه همکاران به‌ویژه کارکنان بنیاد شهرستان صحنه گفت: بحمدالله در بنیاد صحنه با مجموعه‌ایجوان، ایثارگر و تحصیل‌کرده مواجه هستیم و این بدان معناست که این بنیاد از ظرفیت بسیار خوبی برای خدمتگزاری به ایثارگران برخوردار بوده که این امر می‌تواند سطح رضایت ایثارگران در این منطقه را ارتقا بخشد.


مدیرکل بنیاد کرمانشاه ادامه داد: در کنار این نقطه مسئولین دلسوز و تلاشگر این شهرستان و پیگیری که از مسائل و مشکلات جامعه ایثارگری دارند

 

حجت‌الاسلام عسگری: هدف از ارزیابی عملکرد، شناخت توانمندی‌ها و نیروهای مستعد بنیاد است
 


حجت‌الاسلام عسگری افزود: هدف اصلی ما از این ارزیابی‌ها شناخت استعدادها و نیروهای کارآمد و بررسی مسائل و مشکلات مجموعه‌های اداری است، لذا همکاران می‌بایست از این فرصت‌ها به‌خوبی استفاده کرده و در جهت پیشبرد اهداف سازمانی تلاش کنند.

 


وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه مجموعه اداری بنیاد می‌بایست بر مقررات و قوانین اداری اشراف کامل داشته باشند، اظهار داشت: ما می‌توانیم با گفتمان مناسب و تسلط بر قوانین هدف رسالت اصلی خود را که رضایت بهترین خلق خدای متعال است را جلب کرده و این متوجه باشیم که قصور در خدمت به این قشر عزیز هم ازلحاظ اداری برای ما دارای مسئولیت است و هم در قیامت مدیون این خانواده‌های عزیز و صبور خواهیم بود.

 


حجت‌الاسلام عسگری با اشاره به اینکه تعامل دوسویه با دستگاه‌های اداری شهرستان می‌تواند در بسیاری از مسائل گره‌گشا باشد، خدمت به ایثارگران و گره‌گشایی از کار آنان را اولویت کاری بنیاد شهید و امور ایثارگران دانست.

 


مدیرکل بنیاد کرمانشاه در پایان ضمن تأکید برداشتن برنامه و اولویت‌بندی از سوی همکاران، توجه به اطلاعات دقیق، وضعیت اشتغال ایثارگران و تسهیلات اعطایی به این عزیزان را خواستار شد.

 


در ابتدای این نشست حسن اکبری رئیس بنیاد صحنه نیز ضمن قدردانی از حضور مدیرکل و معاونین ستادی بنیاد در این شهرستان، به بیان برخی از مسائل و مشکلات مجموعه بنیاد صحنه پرداخت.

 


گفتنی است: حجت‌الاسلام عسگری در خلال بازدید از بنیاد شهرستان صحنه به همراه عزیزپور مسئول بازرسی و اکبری رئیس بنیاد صحنه ضمن حضور در گلزار مطهر شهدای گران‌قدر این شهرستان، به مقام والای آنان ادای احترام کرد.