گزارش خبری

جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان صحنه برگزار شد

سرویس: شهرستانکد خبر: 304796|19:33 - 1397/03/29
نسخه چاپی
جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان صحنه برگزار شد
پایگاه خبری امروله : جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان صحنه با حضور اعضاء آن در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

به گزارشامروله، 

شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان صحنه، به ریاست نورالدین فرزادی پور فرماندار شهرستان صحنه و  و اعضای مربوطه شهرستانی، در محل فرمانداری برگزار گردید.

 

 

در این جلسه فرزادی پور به عنوان فرماندار و رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان صحنه، در ابتدای صحبت های خود با اشاره به پنجم تیرماه  97سالروز جهانی مبارزه بامواد مخدرتأکید کرد: برنامه ریزی دستگاهها و ارگانهای مختلف بایستی به سمت و سوی این برنامه باشد.

 

 

این مسئول به تشریح ضرورت و حساسیت برگزاری این دسته از جلسات به عنوان اقدامات بدوی در راستای مبارزه با پدیده شوم اعتیاد پرداخته و اذعان داشت: بایستی با برگزاری جلسات مستمر و منظم، تصمیماتی موثر و کارا در این راستا اخذ نمود و اعضا نیز مکلفند نسبت به عملی سازی مصوبات، تمامی مساعی خود را بکار بندند.

 


☑️فرماندارصحنه همچنین ضمن اظهار بر این نکته که مقابله با اعتیاد بایستی به یک جریان اجتماعی و مردمی مبدل گردد، ادامه داد: یکی از مهمترین دستاوردهای حاصله در سال پیشین را بایستی مبتنی بر ایجاد تلنگر در سطوح مختلف جامعه و از منظر آگاه سازی عموم نسبت به مضرات سوءمصرف مواد مخدر و چگونگی دوری از این پدیده دانست.

 

 

رئیس جلسه ضمن تأکید بر مبارزه با خرده فروشان و متجاهران از سوی متولیان مربوطه نظامی و انتظامی در سطح شهرستان، در ادامه صحبت های خود، آموزش و آگاه سازی عمومی را یکی از رموز کلیدی دستیابی به موفقیت های قابل ملاحظه در راستای پیشگیری و مقابله با اعتیاد خاطر نشان ساخت.

 

 

درپایان مقررگردیدبمنظور جلب مشارکت مردم درهفته مبارزه ومقابله با اعتیاد از مورخه 5تا18تیرماه سال جاری برنامه های در سطح شهرستان در مورخه 10تیرماه به شرح زیر اجرا شود،


1.اجرایی برنامه کارناوال دوچرخه سواری با پیام های هشداردهنده در مبارزه بامواد مخدر


2.برپایی جشنواره شادی ونشاط با برنامه های متنوع فرهنگی  در پارک معلم

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد