آیت الله علما:

پیروی ایرانیان از خط امام(ره)، ترامپ را به زانو درمی‌آورد

سرویس: اخبار استانکد خبر: 304801|10:46 - 1397/03/30
نسخه چاپی
پیروی ایرانیان از خط امام(ره)، ترامپ را به زانو درمی‌آورد
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: پیروی ایرانیان از خط امام(ره) ترامپ را به زانو درمی‌آورد و نباید این خط امام راحل را گم کنیم.

به گزارشامروله، 

، آیت‌الله مصطفی علما امروز در شورای اداری استان کرمانشاه که با حضور رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار داشت: این جلسه برای بازگو کردن خدمات ۴۰ ساله انقلاب و اساس انقلاب تشکیل شده است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه بیان داشت: همه ما باید متذکر باشیم قبل از انقلاب در کجا قرار داشتیم و الان کجا هستیم، چقدر در دنیا مطرح بودیم و اکنون چقدر مطرح هستیم.

وی با بیان اینکه امام چارچوبی قرار داد که اگر به آن چارچوب عمل کنیم موفق خواهیم بود، تصریح کرد: بنابراین باید در صدد تقویت این چارچوب برآییم.

آیت‌الله علما تصریح کرد: امام راحل از سال ۴۲ از همان اول انقلاب تا وصیت‌نامه با کلمه اسلام پیش رفت و در وصیت‌نامه همه متولیان و دستگاهها و آحاد مردم را به کلمه کتاب و عترت و سنت دعوت کرد و بیان کرد که همین اسلام را نگه می‌دارد.

امام جمعه کرمانشاه ادامه داد: امام راحل زمانی که فرمودند آمریکا از اسلام سیلی خورده است، تفکرات این بزرگوار را می‌رساند که اسلام سرمایه عظیمی است، امام با اسلام ناب توانست کفر را به زانو درآورد و حرف‌های خود را به دنیا ابلاغ کند.

وی با بیان اینکه غربی‌ها به خصوص آمریکا اعتراف دارند که آنچه ایران را صاحب نفوذ کرده محتوای قرآن است و همین موضوع توانسته آنها را در ۸ سال جنگ تحمیلی پیروز کند، گفت: زمانی که امام راحل حرکت خود را آغاز کرد افراد زیادی نداشت و تنها با تکیه بر قرآن و تعالیم دینی به موفقیت رسید.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه بیان داشت: همه ما موظف هستیم خط امام(ره) را دنبال کنیم و همین موضوع ترامپ را به زانو در خواهد آورد.

آیت‌الله علما با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند دشمن به‌دنبال این است که خط امام راحل را کمرنگ کند و بابد هوشیار باشیم این خط را گم نکنیم، افزود: اگر امروز ایران اسلامی مطرح است به واسطه داشتن دلار بسیار و موقعیت اقتصادی و امپراطوری تبلیغاتی نیست، بلکه آنجه ما را تا کنون حفظ کرده همان خط امام راحل است.

وی افزود: امروز دشمنان اسلام با وارد کردن هجمه‌هایی همچون بدحجابی در کشور ما قصد ضربه زدن به اسلام را دارند و نباید اجازه دهیم که بتواند به مقاصد شوم خود برسد و باید بدانیم دشمن می‌خواهد آرام آرام به ما ضربه بزند.

امام جمعه کرمانشاه گفت: امروز با محتوایی که داریم توانستیم در مقابل قدرت‌های جهان ایستادگی کنیم و با اعتقادات قوی جوانان کشور توانستند به کارهای عظیمی از جمله فناوری هسته‌ای دست یابند و دشمنان اسلام را از این موضوع عصبانی کنند.

آیت‌الله علما افزود: امروز عصبانیت دشمن دست یافتن ما به اصل فناوری هسته‌ای نیست، بلکه از اینکه توانستیم به این نقطه برسیم ناراحت هستند، چرا که در گذشته حتی سیم خاردار هم در داخل نمی‌توانستیم تولید کنیم، لذا هر چه به محتوای انقلاب بیفزاییم انقلاب ماندگارتر است.