نماینده مردم سنقروکلیایی در مجلس خواستار شد

اعطای ۵۰۰ میلیارد تومان وام از سوی کمیته امداد برای ۲۵ هزار نفر

سرویس: اخبار استانکد خبر: 304802|10:47 - 1397/03/30
نسخه چاپی
 اعطای ۵۰۰ میلیارد تومان وام از سوی کمیته امداد برای ۲۵ هزار نفر
نماینده مردم سنقروکلیایی در مجلس شورای اسلامی خواستار اعطای ۵۰۰ میلیارد تومان وام از سوی کمیته امداد امام خمینی(ره) به ۲۵ هزار مددجو و غیرمددجو در استان کرمانشاه شد.

به گزارشامروله، حجت الاسلام سیدجواد حسینی کیا امروز در شورای اداری استان کرمانشاه که با حضور رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار داشت: کرمانشاه یکی از استان‌های محروم و جنگ‌زده است و نگاهتان به کرمانشاه باید یک نگاه تحول آمیز باشد که موجب کاهش بیکاری، اعتیاد و طلاق شود .

وی بیان داشت: حاصل گذشت ۴ دهه از انقلاب اسلامی برای کرمانشاه احداث سه مجتمع پتروشیمی بوده که امیدواریم با آغاز دهه جدید انقلاب بنای ۲ مجتمع دیگر در اسلام آباد غرب و سنقروکلیایی گذاشته شود تا با این کار گامی در جهت اشتغال پایدار استان برداشته شود.

نماینده مردم سنقروکلیایی در مجلس شورای اسلامی افزود: امیدواریم کمیته امداد با اعطای ۵۰۰ میلیارد تومان وام به مددجویان و غیرمددجویان برای اشتغال زایی ۲۵ هزار نفر در گام اول بموافقت و آنرا تامین اعتبار کند که با این گام خوب در سال جاری شاهد یک تحول در استان باشیم.

حجت‌الاسلام حسینی‌کیا ادامه داد: با وجود سدهایی فراوانی که به برکت انقلاب در استان کرمانشاه ایجاد شده ظرفیت بحث‌های پتروشیمی و شیلات در این استان وجود دارد که امیدواریم مورد توجه قرار گیرد و با توجه به اینکه کرمانشاه قطب کشاورزی است به عنوان هدیه سفر خود به این استان با ایجاد یک کارخانه کوچک در زمینه کشت و صنعت برای هر شهر با اشتغال زایی هرکدام ۲۰۰ نفر موافقت کنید.

وی همچنین خواستار حمایت کمیته امداد از فرش‌بافان استان شد و تصریح کرد: فرش دستی استان در حال فراموشی است و نیازمند اقدام جدی کمیته امداد است، چون بسیاری از بافندگان خانم های خانه دار هستند و اگر کمک در اعطای وام و خرید کنید این حوزه رونق  می‌گیرد و به اشتغال‌زایی استان هم کمک می‌شود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد