فرماندار شهرستان صحنه :

اولویت با تکمیل پروژه های راه و آبرسانی است

سرویس: شهرستانکد خبر: 304825|13:53 - 1397/03/31
نسخه چاپی
 اولویت با تکمیل پروژه های راه و آبرسانی است
پایگاه خبری امروله : فرماندار صحنه گفت:تکمیل پروژه های نیمه تمام راه و آبرسانی اولویت مسئولان شهرستان صحنه است.

به گزارشامروله، فرماندار شهرستان صحنه در جلسه مدیران شهرستان صحنه عنوان کرد : تلاش می شود  تمامی این پروزه ها در خدمت مردم شهرستان  قرار بگیرد  و مدیران اجرایی دستگاه ها باید با تلاش  شبانه روزی  در راستای توسعه  و سازندگی صحنه گام برداشته و راه را برای اجرا و بهره برداری  از پروژه ها و طرح های عمرانی نیمه تمام هموار سازند.
 

 

وی ادامه داد: امروز بیش از هر زمان جامعه نیازمند هم اندیشی و تشریک مساعی  مسئولان  محلی است تا با ایجاد پویایی تحرک افزایش کارایی  شاهد ارائه ابتکارات و ایده های نو  در جهت پیشرف توسعه شهرستان  باشیم.

 

 

فرزادی پور گفت: تصمیمات کمیته برنامه ریزی نقش موثری  و تعیین کننده در پیشبرد و تحقق اهداف و برنامه های کلان شهرستان در بخش های مختلف ایفا می کند  و اصلاح زیر ساخت های  شهرستان بسیار حائز اهمیت است .

 

 

وی بیان کرد: با توجه به احیا مجدد سازمان مدیریت و برنامه ریزی مسئولان لازم است تا برنامه محور بوده و واحدهای طرح و برنامه خود را فعال سازند .

 

 

فرزادی پور افزود:  مبلغ 5میلیارد و 771میلیون و 16هزار تومان  از محل تملک داراییها با 53درصد کاهش نسبت به سال قبل  از محل توازن به شهرستان اختصاص یافت.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد