گزارش

تودیع و معارفه رئیس تأمین اجتماعی شهرستان صحنه برگزار شد

سرویس: شهرستانکد خبر: 304827|14:03 - 1397/03/31
نسخه چاپی
تودیع و معارفه رئیس تأمین اجتماعی شهرستان صحنه برگزار شد
پایگاه خبری امروله : "اسکندر کاکایی" رئیس تامین اجتماعی شعبه صحنه معرفی و "کرم باقری پور " رئیس سابق تامین اجتماعی شعبه صحنه تودیع شد.

به گزارشامروله،مراسم تودیع و معارفه رئیس تامین اجتماعی شهرستان صحنه با حضور "نورالدین فرزادی پور " فرماندار و "قاسمی " مدیر کل تأمین اجتماعی استان در محل فرمانداري برگزار شد.

 

فرماندار صحنه عنوان کرد: تامین اجتماعی نهادی است با فعالیت کار و جامعه هدف گسترده که در راستاي هدف اصلی دولت یعنی تحقق عدالت اجتماعی و حمایت و پشتیبانی از اقشار محروم و کم درآمد جامعه و صنعتگران وفعالان اقتصادی فعالیت می نماید.


 وی با اشاره به موارد وضرورت مدیریت ازدیدگاه اسلام و خدمت رسانی به آحاد جامعه گفت: انسان بعنوان گوهر آفرینش باید رفتار و منش اسلامی و خداپسند داشته باشد وبا توجه به وظایف و رسالت ذاتی تامین اجتماعی مدیری متدین، متعهد و متخصص و با برنامه وگره گشا را که خدمتگزاري به لايق ترين و نيازمندترين اقشار جامعه را از افتخارات خود بداند ، ضروری دانست .


در پایان "فرزادی پور" فرماندار شهرستان صحنه ضمن اعلام رضایت و تشکراز عملکرد رئیس سابق تامین اجتماعی شعبه صحنه برای مدیر جدید شعبه تامین اجتماعی صحنه آرزوی توفیق خدمتگذاری را کرد.

 

"اسکندر کاکایی" رئیس تامین اجتماعی شعبه صحنه معرفی و "کرم باقری پور " رئیس سابق تامین اجتماعی شعبه صحنه تودیع شد.

 

کانال خبری امروله
️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️
@amroolah.ir ⬇

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد