فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صحنه:

حجاب به منزله منزوی کردن زن نیست، بلکه به عنوان تکریم زن محسوب می‌شود

سرویس: شهرستانکد خبر: 305071|16:13 - 1397/04/24
نسخه چاپی
حجاب به منزله منزوی کردن زن نیست، بلکه به عنوان تکریم زن محسوب می‌شود
پایگاه خبری امروله : فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صحنه گفت: زنان ایران اسلامی در از ابتدای تحرکات انقلاب اسلامی، پیروزی آن ، جنگ تحمیلی دوش تا دوش مردان تلاش کردند و حماسه آفرینی نمودند.

به گزارشامروله، سرهنگ پاسدار عزت الله عظیمی در مراسم سالروز ولادت با سعادت حضرت معصومه سلام الله علیها به تاثیرپذیری بانوان و جوانان از زندگی آسمانی حضرت معصومه(س) اشاره و با ذکر این مطلب که حضرت معصومه(س) برای ما و برای بانوان ما الگوست، عنوان کرد: بانوان از زندگی آن بانوی بزرگوار در زندگی فردی و اجتماعی خود الگو بگیرند.

 

وی در ادامه با بیان اینکه دشمنان برای ضربه زدن به عفت زنان مسلمان از همه ابزار ها استفاده می کنند بیان کرد : زنان ما باید با بصیرت خود نقشه های شوم دشمنان را نقش برآب کنند.

 


سرهنگ عظیمی خاطر نشان کرد: زنان ایران اسلامی در از ابتدای تحرکات انقلاب اسلامی، پیروزی آن ، جنگ تحمیلی دوش تا دوش مردان تلاش کردند و حماسه آفرینی نمودند.

 

فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صحنه گفت: حجاب به منزله منزوی کردن زن نیست، بلکه به عنوان تکریم زن محسوب می‌شود و به فرموده امام خمینی (ره)، مرد از دامن زن به معراج می‌رود.

 

 

کانال خبری امروله

@amroolah.ir