رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت سرپل ذهاب خبر داد:

شناسایی و تشکیل پرونده برای بیش از 3هزار واحد صنفی تخریبی و تعمیری جهت دریافت تسهیلات

سرویس: اخبار استانکد خبر: 305109|11:54 - 1397/04/27
نسخه چاپی
شناسایی و تشکیل پرونده برای بیش از 3هزار واحد صنفی تخریبی و تعمیری جهت دریافت تسهیلات
مرصادنیوز: رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت سرپل ذهاب ازشناسایی و تشکیل پرونده برای بیش از 3هزار واحد صنفی تخریبی و تعمیری در شهرستان جهت دریافت تسهیلات خبر داد.

به گزارشامروله،  به نقل از بازی دراز، منصور کاکایی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: در راستای حمایت از اصناف تاکنون با مصوبه استانداری و ستاد مدیریت بحران حدود 3هزار و 151 واحد صنفی تخریبی و تعمیری جهت  دریافت تسهیلات شناسایی و تشکیل پرونده گردیده اند که ازاین تعداد یک هزار و 800 واحد به بانک توسعه تعاون و مابقی به پست بانک معرفی شده اند.

وی در ادامه افزود :در حال حاضر حدود 900پرونده در بانک توسعه تعاون در حال پرداخت میباشد که حدود 450 پرونده از مجموع پرداخت شده و مابقی در حال تشکیل پرونده و مراحل اداری پرداخت را نیزطی می کنند.

وی تصریح کرد: متاسفانه در پست بانک به علت عدم ابلاغ مدیریت پست بانک به شهرستان علیرغم اینکه حدود 900واحد را تاکنون معرفی کردیم ولی اقدام خاصی انجام نشده که به  مراتب از طریق مدیریت بحران شهرستان و رئیس سازمان صنعت معدن تجارت در حال پیگیری است که ظرف دو روز آتی نتیجه ی آن مشخص خواهد شد که یا از محل همان بانک یا همه ی پرونده ها به بانک دیگر انتقال داده میشود.

همچین کاکایی در ادامه گفت: در حوزه ی شهرستان به واحد های تجاری تخریبی 40میلیون تومان و به واحد های تجاری تعمیری با تایید اتحادیه و دریافت کد بازسازی بنیاد مسکن 20میلیون تسهیلات پرداخت میشود که با همکاری و تعامل بالای بانک توسعه تعاون تاکنون روال خود را طی کرده است که با همکاری پست بانک امید است این روند سریعترطی شود و ظرف دو هفته آینده پرونده پرداخت تسهیلات به حوزه اصناف جمع خواهد شد وهمه اصناف میتوانند از این تسهیلات استفاده کنند