بهسازی و زیباسازی مدارس اسلام آبادغرب در قالب طرح هجرت 3+ تصاویر

سرویس: اخبار استانکد خبر: 305110|11:54 - 1397/04/27
نسخه چاپی
بهسازی و زیباسازی مدارس اسلام آبادغرب در قالب طرح هجرت 3+ تصاویر
مرصادنیوز: با همکاری آموزش وپرورش، بسیج سازندگی و بسیج دانش آموزی شهرستان اردوهای هجرت3در اسلام آبادغرب در حال برگزاری است.

به گزارشامروله، به نقل ازاسلام آباد خبر، با همکاری آموزش وپرورش، بسیج سازندگی و بسیج دانش آموزی شهرستان اردوهای هجرت3در اسلام آبادغرب در حال برگزاری است.

 

جمال الدین برجی مدیر آموزش و پرورش شهرستان با اشاره به طرح هجرت ( طرح مشترک سپاه و آموزش و پرورش در راستای تعمیر و بازسازی فضاهای آموزشی ) اظهار داشت: این طرح تاکنون  برای غنی کردن اوقات فراغت دانش اموزان و آشنایی دانش اموزان با روحیه کار و تلاش مفید بوده و نتایج بسیار خوبی داشته  است که امیدواریم به صورت جدی دنبال شود.

 

 

سرگرد اله مراد رستمی مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه اسلام آباد غرب  نیز در این رابطه اظهار کرد: اردوهای طرح هجرت 3 جهت غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان با شرکت درعرصه های مرمت، بهسازی و زیباسازی مدارس و... و به منظور شناسایی، هدایت و به کارگیری قابلیت ها، توانمندی ها و تجربیات و تخصص دانش آموزان، افزایش دلبستگی دانش آموزان به فضاهای آموزشی برگزار می شود.

 

 

وی افزود: در این طرح با حمایت بسیج سازندگی شهرستان و به همت دانش آموزان بسیجی، مدارس دبستان استثنائی امید، دبیرستان مفتح ، دبستان بعثت، تدبیر و امید  و نساء اسلام آباد غرب نقاشی و زیبا سازی می شود.

 

 

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه اسلام آباد غرب با بیان اینکه؛ دانش‌آموزان در اردوهای طرح هجرت، ایثار و از خودگذشتگی را تمرین می‌‎کنند، گفت: تابستان امسال 210نفر در قالب 2100نفر روز در فعالیت های تابستانی طرح هجرت 3 شرکت خواهند کرد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد