مدیر کل دفتر فنی استانداری خبر داد:

جذب ۱۰۰ درصدی اعتبارات برخی دستگاه ها

سرویس: اخبار استانکد خبر: 305111|11:55 - 1397/04/27
نسخه چاپی
جذب ۱۰۰ درصدی اعتبارات برخی دستگاه ها
مرصادنیوز: مدیر کل دفتر فنی استانداری گفت: دستگاههایی که مهلت اسناد خزانه آنها ۸ مرداد ۹۷ بود اعتبارات آنها به صورت ۱۰۰ درصد جذب شده است.

به گزارشامروله، شهرام کهریزی امروز چهارشنبه در نشست بررسی آخرین وضعیت جذب اعتبارات اسناد خزانه اسلامی که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: آخرین مهلت برای جذب اسناد خزانه اسلامی مربوط به قانون بودجه سال ۹۶ در استان کرمانشاه ۳۱ تیرماه سالجاری است.

وی بیان داشت: از اینکه دستگاهها نتوانند در موعد مقرر اعتبارات را جذب کنند یک نگرانی وجود داشت لذا از اوایل خرداد ماه با همکاری رئیس خزانه معین میزان باقیمانده اعتبارات دستگاههای مختلف رصد شد و مشکلات موجود را حل و فصل کردیم.

مدیر کل دفتر فنی استانداری خاطر نشان کرد: خوشبختانه سهم عمده ای از اعتبارات نقدی یا در پی برگزاری مناقصه و یا اصلاح موافق نامه جذب شده است و بخش هایی که مانده به آن پرداخته می شود.

کهریزی تصریح کرد: دستگاههایی که مهلت اسناد خزانه آنها ۸ مرداد ۹۷ بود اعتبارات آنها به صورت ۱۰۰ درصد جذب شده و مابقی که سال ۹۸ و ۹۹ بوده کمتر از ۲۰ درصد جذب نشده که امیدواریم در فرصت باقیمانده بتوانیم مابقی اعتبارات را جذب کنیم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد