مسئول اجرایی طرح تابستانی تبلیغات اسلامی صحنه خبرداد

برگزاری ۲۰ گفتمان اندیشه جوان در پایگاه‌های تابستانی صحنه

سرویس: شهرستانکد خبر: 305123|13:21 - 1397/04/27
نسخه چاپی
برگزاری ۲۰ گفتمان اندیشه جوان در پایگاه‌های تابستانی صحنه
پایگاه خبری امروله : مسئول اجرایی طرح تابستانی تبلیغات اسلامی صحنه گفت: ۲۰ گفتمان اندیشه جوان در پایگاه‌های اوقات فراغت شهرستان صحنه برگزار شده است.

به گزارشامروله، علی فرشادنو، کارشناس فرهنگی تبلیغات اسلامی صحنه در گفت‌وگو با این پایگاه خبری از برگزاری ۲۰ جلسه گفتمان اندیشه جوان در پایگاه‌های اوقات فراغت این شهرستان خبر داد.

 


وی افزود: اهداف برگزاری جلسات گفتمان اندیشه جوان در پایگاه‌های تابستانی تقویت اعتماد به نفس و ایجاد روحیه خودباوری در جوانان و نوجوانان است.

 


فرشادنو تصریح کرد: امسال ۱۰ پایگاه غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان با محوریت روحانیون مستقر در شهرستان صحنه مشغول به فعالیت هستند.

 


مسئول اجرایی طرح تابستانی تبلیغات اسلامی صحنه اظهار کرد: براساس آئین‌نامه طرح تابستانی اداره‌کل تبلیغات استان هر پایگاه طی طرح تابستانی ۱۶ جلسه گفتمان اندیشه جوان با حضور روحانی پایگاه با موضوعات فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، دینی و مذهبی برگزار می‌کند و مخاطبین این جلسات یک جلسه را با موضوع پیشنهادی در طول طرح مدیریت می‌کنند.

 


وی گفت: از ابتدای تیرماه ۲ جلسه گفتمان اندیشه جوان در پایگا‌ه‌های تابستانی به همت روحانیون مستقر و در مجموع ۲۰ جلسه گفتمان در این شهرستان با حضور مخاطبان برگزار شده است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد