فرمانده نیروی انتظامی سرپل ذهاب خبر داد

اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در سرپل‌ذهاب

سرویس: اخبار استانکد خبر: 305129|11:45 - 1397/04/28
نسخه چاپی
اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در سرپل‌ذهاب
مرصادنیوز: فرمانده نیروی انتظامی شهرستان سرپل ذهاب اظهار داشت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در شهرستان، چند تن از خرده فروشان مواد مخدر دستگیر و مقادیری مواد مخدر و قلیان کشف و ضبط شد.

به گزارشامروله، به نقل ازبازی دراز، سرهنگ محمدرضا یاری در حاشیه اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان سرپل ذهاب گفت: پلیس شهرستان با برنامه‌ریزی های مدون، برخورد با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی را در جهت افزایش رضایت شهروندان به صورت ویژه در دستور کار خود قرار داده است.

وی افزود: در این راستا ، تیم های تلفیقی این فرماندهی ،با هماهنگی مقام قضایی ،محل اختفای متهمین و هنجارشکنان اجتماعی را شناسایی و درعملیاتی منسجم چند تن ازخرده فروشان انواع مواد مخدر و معتاد دستگیر و تعدادی قلیان و مقادیری مواد مخدر کشف و ضبط شد.

وی تاکید کرد: مشارکت مردم در ثبات امنیت نقشی کلیدی دارد و هرچه پیوند بین مردم و پلیس قوی‌تر باشد امنیت حاصل از آن ملموس تر و پایدارتر خواهد بود.

وی در پایان  هدف اصلی اجرای طرح های ارتقای امنیت اجتماعی، پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز و برخورد با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی عنوان کرد وگفت: این مهم با جدیت و به صورت روزانه و مستمر با حمایت دستگاه قضایی توسط این فرماندهی پیگیری می شود و شهروندان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به سامانه 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/*

تصاویر تکمیلی: