امروز صورت گرفت؛

آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به 7 روستای شهرستان صحنه

سرویس: شهرستانکد خبر: 305219|14:08 - 1397/05/07
نسخه چاپی
آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به 7 روستای شهرستان صحنه
پایگاه خبری امروله : در مراسمی با حضور استاندار کرمانشاه، نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی و جمعی دیگر از مسئولین و مردم، کلنگ آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به 24 روستای استان کرمانشاه در محل روستای قشلاق از توابع بخش بیلوار کرمانشاه بر زمین زده شد.

به گزارشامروله، مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه در این مراسم در خصوص این پروژه گازرسانی اظهار کرد: از مجموع 24 روستایی که در این پروژه به شبکه گازرسانی متصل می شوند 17 روستا در حوزه بخش بیلوار شهرستان کرمانشاه و 7 روستا از توابع شهرستان صحنه است.



سیروس شهبازی اعتبار گازرسانی به این روستاها را 100 میلیارد ریال از محل منابع داخلی شرکت گاز عنوان کرد و افزود: در قالب این پروژه گازرسانی که در مدت یک سال به اتمام می رسد، یک‌هزار و 100 خانوار روستایی از نعمت گاز طبیعی بهره مند می شوند.
 


وی افزود: در حال حاضر 61 درصد جمعیت روستایی استان کرمانشاه در قالب یکهزار و 50 روستا از نعمت گازطبیعی بهره مند هستند و گازرسانی به روستاهای باقیمانده به سرعت در حال انجام است.



مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه با اشاره به در دست اجرا بودن گازرسانی به بیش از 500 روستای استان، تصریح کرد: برنامه این شرکت گازرسانی به همه روستاهای بالای 20 خانوار استان طی دو سال آینده است که با این اقدام ضریب نفوذ گازرسانی در بخش روستایی به بالای 90 درصد خواهد رسید.



شهبازی در بخش دیگری از سخنانش از حمایت های استاندار و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی در راستای توسعه شبکه گازرسانی در استان قدردانی کرد.