با کاروان کرمانشاه در بازی‌های آسیایی/۳

نبرد با پولاد سرد و خیز ملی‌پوش کرمانشاهی برای کسب مدال‌ آسیایی

سرویس: اخبار استانکد خبر: 305328|10:43 - 1397/05/18
نسخه چاپی
نبرد با پولاد سرد و خیز ملی‌پوش کرمانشاهی برای کسب مدال‌ آسیایی
مرصادنیوز: وزنه‌بردارملی‌پوش کرمانشاهی در نبرد با پولاد سرد برای کسب مدال آسیایی در حال گذراندن اخرین اردوهاست.

به گزارشامروله،  سومین دوره بازی های پارا آسیایی ۱۴ تا ۲۱ مهر در جاکارتای اندونزی برگزار می شود و یکی از افراد این کاروان صمد عباسی ورزشکار کرمانشاهی است که خود را برای نبرد با پولاد سرد و رویارویی با حریفان آماده می‌کند.


صمد عباسی که در کارنامه خود افتخاراتی همچون قهرمانی جهان را دارد این روزها در تکاپوی گرفتن یک مدال خوشرنگ دیگر در بازی‌های پارا آسیایی است و برای رسیدن به این مهم سخت تلاش کرده است.


این وزنه‌بردار کرمانشاهی ملی‌پوش در گفتگو با خبرنگار مرصاد در مورد وضعیت آمادگی خود اظهار داشت: خدا رو شکر تاکنون ۸۰ درصد آمادگی لازم برای حضور در این بازی‌ها را کسب کرده‌ام.


وی افزود: اردوی آخر تیم ملی وزنه‌برداری معلولان و جانبازان اعزامی به بازی‌های پارا آسیایی جاکاراتا از روز شنبه هفته آینده آغاز می‌شود و امیدوارم در آخرین اردو به آمادگی صددرصد برسم.


این ملی‌پوش کرمانشاهی در خصوص مهمترین رقبای خود نیز گفت: مهمترین رقبای علی جعفری از ایران و یک ورزشکار چینی است که رکورددار جهان و آسیا هم هست و قبلا مسابقاتی هم با هم داشته‌ایم.


عباسی در مورد شانس کسب مدالش گفت: من تمام تلاشم را می‌کنم و امیدوارم با دعای خیر مردم و به کمک خدا بتوانم دست پر و با مدال از این رقابت‌ها برگردم.