رئیس اداره اجرائیات شهرداری کرمانشاه:

دست‌فروشان و وانت‌بارهای کرمانشاه ساماندهی شدند

سرویس: اخبار استانکد خبر: 305330|10:45 - 1397/05/18
نسخه چاپی
دست‌فروشان و وانت‌بارهای کرمانشاه ساماندهی شدند
مرصادنیوز: رئیس اداره اجرائیات شهرداری کرمانشاه گفت: وانت‌بارها و دست‌فروشان به منظور رفاه حال مردم ساماندهی شدند.

به گزارشامروله، علی ناصری در گفتگو با خبرنگار مرصاد اظهار داشت:حدود ۵۲۰ وانت‌بار میوه فروش در سطح شهر در حال فعالیت بودند که در نقاطی که فاقد بار ترافیکی هستند و برای شهروندان  دسترسی راحت‌تری دارند نظیر خیابان مسکن، شهرک بعثت، ضلع شرقی میدان نیایش و شهرک بهداری ساماندهی شدند.

وی افزود: با توجه به حجم بالای بیکاری در استان می توان به منظور اشتغال زایی مکان یابی های دیگری در دست باشد تا برای جای گیری باقی این کسبه مکان ها را شناسایی و مالکیت آنها برای ما محرز شود.

 رئیس اداره اجرائیات شهرداری کرمانشاه بیان داشت: با توجه به وضعیت معیشت دست‌فروش‌های داخل خیابان‌ها از ساعت هشت غروب  فعالیت آنها در خیابان مسکن را آزاد کردیم و این غیر از لحاظ کردن هفته بازارها است.

ناصری همچنین از راه‌اندازی جمعه بازار کتاب در چندین نقطه شهر  طی آینده‌ای نزدیک خبر داد و تصریح کرد: این طرح به شورای شهر پیشنهاد شده است که در صورت تصویب این جمعه بازار برای رفاه و فرهنگ مردم راه اندازی می‌شود که در این مکان‌ها باید فقط کتاب به فروش برسد.

وی افزود: در قسمتی از میدان آزادی افرادی به عنوان ضایعات فروش و انگشتر فروش تجمع می کردند که به میدان شهدا انتقال داده شدند و دور آن قسمت را با هماهنگی دادسرا محصور کردیم اینک در آن مکان بدون اینک برای شهروندان مزاحمتی ایجاد شود ساکن شدند.

رئیس اداره اجرائیات شهرداری کرمانشاه گفت: همچنین در نظر داریم در مکانهای دیگری هفته بازارهایی مصوب شود تا این افراد را به آن قسمتها انتقال دهیم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد