رییس سازمان فرهنگی شهرداری کرمانشاه خبر داد:

برپایی نمایشگاه‌های موضوعی عرضه کتاب در سطح پارکهای کرمانشاه

سرویس: اخبار استانکد خبر: 305348|09:44 - 1397/05/20
نسخه چاپی
برپایی نمایشگاه‌های موضوعی عرضه کتاب در سطح پارکهای کرمانشاه
رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه از برپایی چندین نمایشگاه موضوعی عرضه کتاب در سطح پارک‌های شهر کرمانشاه خبر داد.

به گزارشامروله، مهدی عبدالمالکی در گفتگو با خبرنگار مرصاد اظهار داشت: مکاتباتی با اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه به منظور برگزاری چندین نمایشگاه موضوعی عرضه و فروش کتاب در سطح پارک‌های شهر کرمانشاه انجام شده است و در حال توافق با ناشرین و حوزه‌های اجرایی هستیم.

وی گفت: درصددیم این نمایشگاه‌ها را قبل از ماه محرم به مدت سه هفته در نقاط مختلف سطح شهر برگزار کنیم که البته این نمایشگاه‌ها در مکان‌های مناسب جانمایی شده است.

رییس سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری کرمانشاه با اشاره به تلاش برای جمع‌بندی مباحث افزود: این نمایشگاه‌ها به عنوان یک رخداد فرهنگی از بیست و هفتم مردادماه جاری افتتاح و تا بیستم شهریور ماه ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: در این میان بین هشت تا 10 محل را در نظر گرفته‌ایم، اما اینکه چگونه با ناشرین به تفاهم برسیم در دست پیگیری است.

عبدالمالکی افزود: ای نمایشگاه‌ها برای اینکه با استقبال خوبی مواجه شود نیازمند همکاری ناشرین است که شرایط بسیار ویژه‌ای در نظر بگیرند از جمله اینکه تخفیف‌ها در سطح قابل قبولی باشد و نوع کتابها بتواند پاسخگوی گستره زیادی از حوزه فکری جامعه باشد.