حجت‌الاسلام حسینی‌کیا ضمن تقدیر از اقدام بسیج در مقابله با محتکرین:

«بسیج» همواره در اقدامات انقلابی میدان‌دار بوده /ورود بسیج به عرصه مقابله با احتکار مایه دلگرمی است

سرویس: اخبار استانکد خبر: 305364|11:19 - 1397/05/21
نسخه چاپی
«بسیج» همواره در اقدامات انقلابی میدان‌دار بوده /ورود بسیج به عرصه مقابله با احتکار مایه دلگرمی است
مرصادنیوز: نماینده مردم سنقروکلیایی در مجلس شورای اسلامی گفت: «بسیج» همواره در اقدامات انقلابی میدان‌دار بوده و ورود این نهاد به عرصه مقابله با احتکار مایه دلگرمی است.

به گزارشامروله،حجت الاسلام سیدجواد حسینی کیا در گفت و گو با خبرنگار مرصادضمن تقدیر از اقدام بسیج در شناسایی محتکریناظهار داشت: بسیج همواره در کارهای انقلابی و جدی راهگشا و میدان‌دار بوده امیدواریم در حوزه مبارزه با احتکار نیز به عنوان ضابط قضایی و حافظ انقلاب و نظام عمل کند.

وی افزود: اهمیت حضور بسیج در شرایط امروز کشوربیش از پیش نمایان است به ویژه اینکه مردم به یک آرامش در حوزه اقتصادی و کاهش التهابات جامعه نیاز دارند.

 حجت‌الاسلام حسینی کیا ورود بسیج را مایه آرامش و دلگرامی دانست و گفت: ورود مبارکی است و قطعا می تواند کمک بسیار خوبی به شرایط امروز ما بکند.

نماینده مردم سنقروکلیایی در مجلس شورای اسلامی افزود: مردم هم باید همراهی کنند زیرا بسیج می تواند در حوزه های اقتصادی ورود جدی کند.

حجت الاسلام حسینی کیا خاطرنشان کرد: هرجا بسیج ورود کرده توفیقات فرا رسیده امیدواریم با همکاری مردم و دولت و مسئولین و قوای سه گانه بار دیگر کاری انقلابی شکل گیرد تا انقلاب از این گردنه هم عبور کند.