علی براری

مستند فیلم باغ گره در راستای حمایت از کالای ایرانی تولید شده است

سرویس: شهرستانکد خبر: 305376|11:03 - 1397/05/22
نسخه چاپی
 مستند فیلم باغ گره در راستای حمایت از کالای ایرانی تولید شده است
پایگاه خبری امروله : مسئول کانون بسیج رسانه سپاه شهرستان صحنه گفت : مستند فیلم باغ گره در راستای حمایت از کالای ایرانی تولید شده است .

علی براری در گفتگو باامروله، عنوان کرد : مستند داستانی "باغ گره" با هدف معرفی صنایع دستی شهرستان صحنه و در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و ترویج و معرفی کالاهای ایرانی و ورود جوانان به بازار کار همچنین حمایت از توانمندی نیروهای بومی تولید شده است.

 

وی گفت : این فیلم با همکاری معاونت فرهنگی اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صحنه، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان، کانون بسیج هنرمندان و در گروه فیلمسازی کانون بسیج رسانه شهرستان صحنه تولید شده بمدت زمان 28 دقیقه ساخته و تولید شده است.

 

براری با بیان اینکه تولید این فیلم مستند یک ماه طول کشیده است، افزود: کارفیلمسازی یک فعالیت تیمی است که من از عوامل تولید مستند باغ که از هنرمندان شهرستان هستند تشکر می کنم.

 

براری گفت: سبا خزایی ، منشی صحنه، طیبه خزایی عکاس و طراح دکور فیلم مستند باغ گره بوده اند.

 

وی در ادامه خاطر نشان کرد: من پس ازاتمام تحصیلات دانشگاهی ام در رشته سینما گرایش کارگردانی فعالیت خود را با تولید پنج فیلم مستند با عناوین طلای سرخ ، مسیر قهرمانی ، باغ گره ، روایت دلدادگی قسمت اول و دوم و چند فیلم کوتاه همچون چرا و همچنین در راستای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف یک فیلم مستند با عنوان سیاهی رنگ اوست .... تولید کرده ام.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد