به مناسبت سالروز پیوند آسمانی امام علی (ع) و حضرت زهرا (س)؛

نمایشگاه ازدواج در پارک شبدیز کرمانشاه برگزار می‌شود

سرویس: اخبار استانکد خبر: 305382|11:51 - 1397/05/22
نسخه چاپی
نمایشگاه ازدواج در پارک شبدیز کرمانشاه برگزار می‌شود
معاون اداره‌کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: نمایشگاه ازدواج درپارک شبدیز کرمانشاه برپا می شود.

به گزارشامروله، جلال عزیزی در گفتگو با خبرنگار مرصاد اظهار داشت: بر اساس تکلیف استاندار در جلسه ستاد ساماندهی در پایان تیر ماه ادارات مختلف به صورت خاص مکلف به برگزاری برنامه‌هایی به مناسبت سالروز ازدواج حضرت زهرا(س) و حضرت علی(ع) شدند.

وی با اشاره به اینکه در این میان صدا و سیما و سازمان تبلیغات برنامه هایی تدارک دیده اند از برگزاری ویژه برنامه ای با همکاری شهرداری در روز پنجشنبه در پارک کوهستان خبر داد.

 معاون اداره‌کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با اشاره به برپایی نمایشگاه ازدواج به صورت پایگاه کامل درپارک شبدیز به مدت سه شب گفت: علاوه بر نمایشگاه، ارائه مشاوره، مرکز برگزاری کارگاه آموزشی و نیز توزیع محصولات فرهنگی در حوزه ازدواج نیز با همکاری سپاه، شهرداری، تبلیغات و مرکز بهداشت در نظر گرفته شده است.

وی افزود: همچنین در جشنواره تجلیل از خادمین ازدواج از ۳۰ نفر از فعالین حوزه ازدواج تقدیر خواهد شد.

عزیزی همچنین از برگزاری کارگاه های حین ازدواج در کل استان خبر داد و گفت: علاوه بر طرح مادرانه در قالب دیدار از مادران شهید هفت نشست تخصصی در محل یکی از خبرگزاری ها با حضور هفت کارشناس ازدواج برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه دو مرکز تخصصی مشاوره داریم از ارائه رایگان خدمات مشاوره ای در این مراکز خبر داد و افزود: در حوزه ازدواج ویژه نامه داریم و در شهرستانهایی نظیر کنگاور و اسلام اباد غرب وچند شهرستان دیگر نیز جشنواره هایی برگزار می شود.

 معاون اداره‌کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با بیان اینکه نخستین روز این هفته به نام جوانان، ازدواج، توانمندسازی مهارت های زندگی نامگذاری شده گفت: دومین و سومین روز نیز به ترتیب جوانان، ازدواج، توانمندسازی مهارت های اقتصادی و جوانان، ازدواج، توانمندسازی مهارت های معنوی – دینی نامگذاری شده است.

وی افزود: روز چهارم و پنجم نیز به نام جوانان، ازدواج، توانمندسازی مهارت های مدیریت خانواده و جوانان، ازدواج، توانمندسازی مهارتهای فرزندپروری و روزهای ششم و هفتم نیز به نام جوانان، ازدواج، توانمندسازی سواد رسانه ای و جوانان، ازدواج، توانمندسازی سمن¬ها ی عرصه ازدواج نامگذاری شدند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد