جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خبر داد:

کشف چهار میلیارد ریال کالای احتکار شده در شهرستان صحنه

سرویس: شهرستانکد خبر: 305391|08:54 - 1397/05/23
نسخه چاپی
 کشف چهار میلیارد ریال کالای احتکار شده در شهرستان صحنه
پایگاه خبری امروله : فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف چهار میلیارد ریال کالای احتکار شده در شهرستان صحنه با تلاش ماموران انتظامی خبر داد.

به گزارشامروله، سردار منوچهر امان اللهی فرمانده انتظامی استان کرمانشاه  گفت : مامورانپلیساطلاعات شهرستان صحنه در راستای برخورد با عاملیناحتکارکالاهای اساسی و مورد نیاز شهروندان با تلاش های شبانه روزی و اقدامات اطلاعاتی موفق شدند چند انبار کالای احتکار شده را کشف کنند.

 

 

وی گفت : ماموران پلیس پس از هماهنگی با مقام قضائی و در بازرسی های صورت گرفته از چهار انبار کشف شده مقدار زیادی کالای احتکار شده که عمدتا شامل مواد خوراکی بود را کشف کردند.

 

امان اللهی افزود : هزار حلب 17 کیلویی عسل، 25 تن شکر، 15 هزار و 244 عدد پودر لباسشویی و هزار عدد انواع دلستر از جمله کالاهای احتکار شده بود.

 

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ادامه داد: طبق نظر کارشناسان ارزش ریالی کالاهای احتکار شده به حدود چهار میلیارد ریال می رسد.

 

وی همچنین از پلمب انبارهای محل نگهداری کالاهای احتکار شده خبر داد و گفت: صاحبان آنها نیز دستگیر و برای صدور احکام مناسب تحویل مراجع قضایی شدند.

 

امان اللهی تصریح کرد: روز گذشته نیز یک انبار دیگر در شهرستان کنگاور که اقدام به احتکار 95 تن شکر به ارزش دو میلیارد و 850 ریال کرده بود، کشف شد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد