فرماندار شهرستان صحنه :

پکیج گاز رسانی به دهستانهای خدابنده لو وسرتخت در دست اجرا می باشد

سرویس: شهرستانکد خبر: 305569|09:35 - 1397/06/14
نسخه چاپی
 پکیج گاز رسانی به دهستانهای خدابنده لو وسرتخت در دست اجرا می باشد
پایگاه خبری امروله : پکیج گاز رسانی به دهستانهای خدابنده لو وسرتخت در دست اجرا وپکیج روستاهای گروس وکرم بست در دست انجام است که امیدواریم درکوتاهترین زمان ممکن شاهد به ثمر نشستن این موضوع باشیم.

به گزارشامروله، آستانه معاون و مشاور وزیر نفت و رئیس شرکت گاز کشور به همراه شهبازی مدیر عامل گاز استان در خصوص بررسی مشکلات گازرسانی به برخی روستاهای شهرستان صحنه گفت و گو کردند.

 

در این دیدار ، فرزادی پورفرماندار صحنه عملکرد شرکت گاز جهت توسعه گازرسانی در استان بویژه شهرستان صحنه را قابل تقدير دانست.

 

فرماندار صحنه  ادامه داد: با توجه به اینکه گازرسانی به مناطق سردسیر شهرستان می بایستی سالهای قبل انجام میشد ولی متاسفانه این مهم تحقق نیافته ودولت خدمتگزار خدمات رسانی به مناطق محروم و کم تر توسعه یافته را در اولویت کاری خود قرار داده امیدواریم که با تلاش شرکت گاز استان شاهد گازرسانی به تمام نقاط و روستاهای شهرستان باشیم.

 

وی در ادامه عنوان کرد : پکیج گاز رسانی به دهستانهای خدابنده لو وسرتخت در دست اجرا وپکیج روستاهای گروس وکرم بست در دست انجام است که امیدواریم درکوتاهترین زمان ممکن شاهد به ثمر نشستن این موضوع باشیم.

 

فرزادی پور اجرای ایستگاه تی بی اس و سی جی اس را برای تنظیم وتوزیع فشارگاز در مناطق مختلف وتا مین گاز ونیاز آتی صنایع در دست اجرا را از دیگر خواسته های شهرستان عنوان کرد.

 

در ادامه این جلسه  آستانه ضمن اظهار رضایت از خدمات گازرسانی به شهرستان صحنه مقرر داشت شرکت گاز در اجرای پکیج های تعریف شده پی گیری لازم را بعمل آورند.

 

وی در ادامه اظهار داشت : در شرایط سخت تحریم ومالی دولت تدبیر وامید بیشترین سهم در گازرسانی به مناطق روستایی را داشته به نحوی که به بیش از 2000روستا گازرسانی نموده که در نوع خود کم نظیر است.

 

وی در خصوص گازرسانی به پگیج خدابنده لو گفت : به لحاظ کوهستانی بودن منطقه بر حسب برآوردهای ریالی برای اجرای پروژه وتامین گاز هر خانوار حدود 20میلون تومان دولت متحمل هزینه میشود که شرکت گاز با افتخار در پاسخ به پیگیریهای جدی فرمانداری و نماینده محترم و انجام رسالت شرکت به اجرا خواهد گذاشت.