فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه صحنه خبر داد

اجرای رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله توسط ناحیه شهرستان صحنه

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 305603|10:43 - 1397/06/19
نسخه چاپی
اجرای رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله توسط ناحیه شهرستان صحنه
پایگاه خبری امروله : فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صحنه گفت : رزمایش خدمت و نمایش اقتدار عاشورایی بسیج حضرت محمد رسول‌الله با حضور گروه های جهادی در مناطق محروم شهرستان صحنه در حال اجرا می باشد.

سرهنگ پاسدار عزت اله عظیمی در گفتگو باامروله، عنوان کرد : رزمایش بزرگ محمد رسول الله (ص)با عنوان رزمایش خدمت به منظور کارآمدی نظام، خدمت‌رسانی به مردم و ایجاد روحیه امید در آنها و حمایت همه‌جانبه مردم از نظام در حال اجرا می باشد.

 

وی در ادامه افزود: این رزمایش به منظور تقویت روحیه بسیجی و سلحشوری بسیجیان با اقتدا به امام حسین(علیه السلام) و با اجرای برنامه های نظامی، فرهنگی، سازندگی و محرومیت زدایی است.

 

سرهنگ عظیمی از وجود گروه های جهادی بسیج در طول برگزاری رزمایش خبر داد و خاطر نشان کرد: گروه های جهادی در راستای خدمات رسانی، محرومیت زدایی و سازندگی در عرصه های عمرانی،ساخت و تکمیل خانه محرومین، سلامت و بهداشت، کشاورزی و مشاوره به کشاورزان در قالب طرح همگام با کشاورز، طرح عملی کردن کشاورزی، طرح های بیولوژیک مبارزه با آفات درختان جنگلی و باغات میوه به ارائه خدمات خواهند پرداخت.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صحنه در پایان گفت : بسیج از ابتدای تشکیل خود تا کنون خدمات بسیاری را به مردم بویژه مناطق محروم داشته است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد