عضو شورای اسلامی شهر صحنه :

پروژه ساماندهی خیابان حافظ پیشرفت لاک پشتی دارد

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 305609|09:08 - 1397/06/20
نسخه چاپی
پروژه ساماندهی خیابان حافظ پیشرفت لاک پشتی دارد
پایگاه خبری امروله : عضو شورای اسلامی شهر صحنه گفت: پیشرفت لاک پشتی پروژه ساماندهی خیابان حافظ به یک معضل ترافیکی در شهر تبدیل شده است .

به گزارشامروله، مصطفی توشمالانی عضوشورای اسلامی شهر صحنه در جلسه شورای ترافیک شهرستان ضمن ابراز نارضایتی از حرکت کند و لاک پشتی پروژه خیابان حافظ اظهار داشت :  با توجه به روزهای پایانی تعطیلات تابستانی و هجوم خانواده ها در بازار برای خرید مدارس متاسفانه عدم اتمام پروژه مذکور به یک معضل شهری تبدیل شده است . وی یادآور شد اعضای شورای اسلامی شهر صحنه در این راستا خواستار فراهم کردن خیابان جایگزین و همچنین اجرای هم زمان نوسازی بافت تجاری با ساماندهی در این خیابان بود .

 

 

نماینده شورای اسلامی شهر صحنه در بخش دیگر سخنان خود در این جلسه با ابراز گلایه از دستگاههای ذیربط در عدم همکاری با شهرداری در فعال کردن ترمینال موقت مسافربری برون شهری صحنه گفت: علی رغم هزینه ۷۰۰ میلیون ریالی شهرداری برای راه اندازی ترمینال موقت مسافربری برون شهری و همچنین فاصله ی کمتر از یکصد متری با محل جابجایی مسافران و با گذشت بیش از ۳ ماه از افتتاح این مکان متاسفانه دستگاههای ذیربط هیچگونه اقدامی دال بر همکاری با شهرداری برای فعال سازی ترمینال موقت مسافربری برون شهری نداشته اند .

 

 

توشمالانی در ادامه نیز با انتقاداز عملکرد پایانه های مسافربری استان در پیاده کردن مسافران صحنه ای در خارج از شهر افزود: چطور اتوبوس ها برای پر کردن مسافران خود به داخل شهر صحنه هجوم می آورند ولی در بازگشت ،اقدام به پیاده کردن مسافران (زن و بچه ) در نیمه شب و در چند کیلومتری شهر ودر حواشی بزرگراه کربلا می کنند ، خواستار برخورد قاطع پلیس راه استان وپایانه ها با چنین رانندگان خاطی شد .