فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خبر داد:

کشف 14 تن عسل احتکار شده در شهرستان صحنه

سرویس: شهرستانکد خبر: 305641|14:11 - 1397/06/22
نسخه چاپی
 کشف 14 تن عسل احتکار شده در شهرستان صحنه
پایگاه خبری امروله : فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف 14 تن عسل احتکار شده در شهرستان صحنه به ارزش حدود 4 میلیارد و 900 میلیون ریال توسط ماموران انتظامی خبر داد.

به گزارشامروله، سردار منوچهر امان اللهی  فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: ماموران پلیس اطلاعات شهرستان صحنه در راستای برخورد با عاملین احتکار کالاهای اساسی و مورد نیاز شهروندان از وجود یک انباراحتکارکالا مطلع شدند.


وی ادامه داد: ماموران پلیس پس از هماهنگی بامقام قضائی، نسبت به بازرسی از انبار مورد نظر اقدام و موفق به کشف 14 هزار کیلو عسل در 832 حلب 17 کیلویی شدند.


سردار امان اللهی افزود: طبق نظر کارشناسان، ارزش عسل های احتکار شده نزدیک به 4 میلیارد و 900 میلیون ریال می رسد.


فرمانده انتظامی استان کرمانشاه همچنین از پلمپ انبار محل احتکار خبر داد و گفت: صاحب انبار نیز دستگیر و برای صدور حکم مناسب تحویل مراجع قضائی شد.


سردار امان اللهی برخورد قاطعانه با احتکارکنندگان را از برنامه های اصلی پلیس عنوان کرد و گفت: این افراد مخلان واقعی نظام اقتصادی هستند که بدون هیچ گذشتی باید با ان ها برخورد شود.


وی در پایان گفت: طی ماه های اخیر مواد احتکار شده زیادی در سطح استان شامل مواد خوراکی، پوشاک، قطعات خودرو، لوازم خانگی و ... توسط پلیس کشف شده و پس از گذراندن مراحل قانونی با قیمت های مصوب در بازار میان مردم عرضه می شود.
 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد