سردار عظیمی:

«چشمان بیدار بمو» نمایشی از فرهنگ ناب ایثار است

سرویس: اخبار استانکد خبر: 305644|16:26 - 1397/06/22
نسخه چاپی
«چشمان بیدار بمو» نمایشی از فرهنگ ناب ایثار است
مرصادنیوز: فرمانده قرارگاه منطقه ای نجف اشرف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: «چشمان بیدار بمو» نمایشی از فرهنگ ناب ایثار و فداکاری است.

به گزارشامروله، سردار محمدنظر عظیمی در گفتگو با خبرنگارشبکه اطلاع رسانی مرصاد  اظهار داشت:ملت قهرمان ما در انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس سال ها ایثارگری، فداکاری، پایمردی و ایستادگی کردند و دفاع مقدس برگ زرینی در تاریخ کشور است.

وی با اشاره به اینکه در هشت سال دفاع مقدس شاهد دریای بیکرانی از رشادت های جوانان این مرز و بوم بودیم افزود: امروز شاهد رونمایی از فیلم سینمایی«چشمان بیدار بمو» بودیم که این فیلم سینمایی در قالب کنگره شهدای اطلاعات عملیات نیروی زمینی سپاه و یادواره شهدای اطلاعات عملیات قرارگاه نجف ساخته شده است.

فرمانده قرارگاه منطقه ای نجف اشرف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: عمده هنرمندان این فیلم سینمایی از هنرمندان استان کرمانشاه هستند و هدف این فیلم به تصویر کشیدن اقدام ارزشمند یک پاسدار در مقابل ضد انقلاب است.

وی تصریح کرد: شاید به هر دلیلی نتوانسته باشیم که متناسب بافداکاری رزمندگان ، آن فرهنگ ناب فداکاری ، ایثارگری و از خود گذشتگی را جهت انتقال به فرزندانمان به تصویر بکشیم ولی این فیلم گام مهمی در این عرصه است.

سردار عظیمی عنوان داشت: کارگردان این فیلم از هنرمندان خوب در حوزه دفاع مقدس است که کار زیبایی را به تصویر کشید.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد