امام جمعه شهرستان صحنه :

حمله موشکی سپاه مشت محکمی بر دهان ضد انقلاب بود

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 305657|15:29 - 1397/06/23
نسخه چاپی
حمله موشکی سپاه مشت محکمی بر دهان ضد انقلاب بود
پایگاه خبری امروله : امام جمعه شهرستان صحنه گفت : دموکرات ها در حال بررسی و طرح ریزی عملیات های خرابکارانه علیه نظام بودند که با مشت محکم سپاه مواجه شدند.

به گزارشامروله، حجت الاسلام و المسلمین جواد الیاسی در خطبه های نماز جمعه شهرستان صحنه عنوان کرد : یکی از برتری های مسلمان فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر است همان فریضه ای امام حسین علیه السلام بخاطر انجام آن شهید شد.

 

وی در ادامه با بیان اینکه راز پیروزی ملت اسلام امر به معروف و نهی از منکر است تشریح کرد: امر به معروف و نهی از منکر یک واجب شرعی است که همه ما باید به آن توجه ویژه داشته باشیم.

 

حجت الاسلام و المسلمین جواد الیاسی خاطر نشان کرد: پیام نهضت عاشورا این نیست که ما فقط بر جریان‌هایی که بر امان حسین علیه السلام ایجاد شد گریه کنیم بلکه آن است که در هر زمان باید هوشیار بود تا با روحیه حسینی در عرصه های مختلف حاضر شد.

 

امام جمعه شهرستان صحنه گفت: باید همه عرصه های جریان کربلا را برای جامعه تبیین کرد .

 

حجت الاسلام و المسلمین جواد الیاسی یادآور شد: همه مسئولین،  مردم، نخبگان باید گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشند تا نظام مقدس جمهوری اسلامی همچون گذشته از این جنگ سخت اقتصادی پیروز شویم.  

 

وی تشریح کرد : با وجود این همه دشمنی دولت های استکبار،  کشور ما از امنیت پایدار و شگفت انگیزی برخوردار است.

 

دکتر الیاسی اشاره ای به حمله موشکی سپاه به کردستان عراق داشت و گفت: این حرکت سپاه نشان از آمادگی همه جانبه نیروهای نظامی ما بخصوص سپاه عزیز را دارد.

 

وی بیان کرد: دموکرات ها در حال بررسی و طرح ریزی عملیات های خرابکارانه علیه نظام بودند که با مشت محکم سپاه مواجه شدند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد