امام جمعه شهرستان صحنه :

دفاع مقدس یک گنجینه بسیار بزرگ است

سرویس: شهرستانکد خبر: 305716|15:31 - 1397/06/30
نسخه چاپی
دفاع مقدس یک گنجینه بسیار بزرگ است
پایگاه خبری امروله : امام جمعه شهرستان صحنه گفت : رژیم بعث برنامه ریزی کرده بود که در طول چند روز به تهران برسد ولی دیدیم با افتخار آفرینی رزمندگان کشور چطور نقشه های شوم دشمنان نقش بر آب شد.

به گزارشامروله، حجت الاسلام و المسلمین جواد الیاسی در خطبه های نماز جمعه شهرستان صحنه عنوان کرد: در ایام محرم همه دستگاه های شهرستان در سوگواری سید الشهدا سنگ تمام گذاشتند.

 

وی در ادامه با بیان شور حسینی باید در کنار شعور حسینی باشد تصریح کرد : کشور در ایام محرم به یک حسینیه بزرگ تبدیل شده است.

 

حجت الاسلام و المسلمین جواد الیاسی اشاره‌ای به گرامیداشت هفته دفاع مقدس داشت و تصریح کرد: رژیم بعث برنامه ریزی کرده بود که در طول چند روز به تهران برسد ولی دیدیم با افتخار آفرینی رزمندگان کشور چطور نقشه های شوم دشمنان نقش بر آب شد.

 

امام جمعه شهرستان صحنه گفت: دفاع مقدس یک گنجینه بسیار بزرگ است که باید آن را حفظ و در جای خودش از آن استفاده کرد.

 

دکتر الیاسی بیان کرد: کشور ما هم روز علی رقم دشمنی های دولت های استکبار روز به روز بر شوکتش افزوده تر می شود.

 

خطیب نماز جمعه شهرستان صحنه اشاره ای به دستاورد های جنگ تحمیلی داشت و گفت : پیشرفت ما در صنعت نظامی و دفاع ازجمله دستاورد های عظیم جوانان است.

 

وی تشریح کرد: موشک های نقطه زن ما خاری به چشم دشمنان امنیت ملی ما شده است همانطور دیدم که سپاه مقتدر ما چگونه چشم طمع دشمنان ما را در کیلومتر ها کور می کند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد