امام جمعه شهرستان صحنه :

مسئولین کشور به فکر مشکلات اقتصادی جامعه باشند

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 305762|13:38 - 1397/07/06
نسخه چاپی
مسئولین کشور به فکر مشکلات اقتصادی جامعه باشند
پایگاه خبری امروله : امام جمعه شهرستان صحنه گفت : مسئولین کشور باید به فکر مشکلات اقتصادی باشند و دستگاه قضایی با قاطعیت تمام با افرادی که در حال ضربه زدن به اقتصاد کشور هستند رفتار کنند.

به گزارشامروله، حجت الاسلام و المسلمین جواد الیاسی در خطبه های نماز جمعه شهرستان صحنه عنوان کرد: دشمن گسترده ترین فشار خود را در غالب تحریم های اقتصادی علیه ما به راه انداخته است.

 

 

وی ادامه داد: دشمنان ما برای ایجاد نا امنی در کشورمان در حال آموزش های نظامی و مسلح کردن گروهک های تروریستی در نقاط مختلف است.

 

 

حجت الاسلام و المسلمین الیاسی خاطر نشان کرد: همکاری و تعامل که دولت های استکبار علیه کشور ما به راه انداخته اند به طوریکه به دنبال راه انداختن نا امنی های بسیار در کشور است ولی به لطف الهی تمام نقشه های شوم آنان نقش بر آب می شوند.

 

 

 

 

امام جمعه شهرستان صحنه گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گروهک تروریستی که میخواستند از مرز های شرق وارد کشور شوند را نابود کرد و به همگان نشان داد که سربازان این مرز بوم همیشه هوشیار و بیدار هستند.

 

 

دکتر الیاسی یادآور شد: حادثه تروریستی اهواز نشان داد که دشمنان بااستفاده از فشار های اقتصادی نتوانستند به هدف خود برسند و با این اقدام خواستند با استفاده از این اقدام کشور را نا آرام جلوه دهند ولی دیدم که چگونه نیروهای نظامی ما چگونه خوش درخشیدند.

 

 

خطیب نماز جمعه شهرستان صحنه تشریح کرد: گوشمالی سختی به حمیان این گروهک قطعا داده خواهد شد و فرزندان شجاع ایران اسلامی از این موضوع به هیچ وجه کوتاه نخواهند آمد.

 

وی گفت : مسولین کشور باید به فکر مشکلات اقتصادی باشند و دستگاه قضایی با قاطعیت تمام با افرادی که در حال ضربه زدن به اقتصاد کشور هستند رفتار کنند.

 

 

امام جمعه شهرستان صحنه بیان کرد: مدیران حوزه اقتصادی باید شبانه روز تلاش کنند و بی تفاوت نباشند.