امروله گزارش می دهد

همه چیز در مورد خیابان حافظ / فرماندار صحنه : تکمیل کف سازی خیابان حافظ تا یک ماه آینده

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 305784|11:08 - 1397/07/08
نسخه چاپی
همه چیز در مورد خیابان حافظ / فرماندار صحنه : تکمیل کف سازی خیابان حافظ تا یک ماه آینده
پایگاه خبری امروله : شهر صحنه در سال 1395 به عنوان شهر پایلوت در بین شهرستانهای استان کرمانشاه به جهت اجرای پیاده راه سازی خیابان انتخاب گردید.

به گزارشامروله، شهر صحنه در سال 1395 به عنوان شهر پایلوت در بین شهرستانهای استان کرمانشاه به جهت اجرای پیاده راه سازی خیابان انتخاب گردید.

 

این طرح با پیشنهاد مجموعه شهرداری وقت خودش با بهره برداری از پتانسیل و دانش مجموعه شهرداری و با اعتبار بالغ بر 80 میلیارد ریال در جهت ساماندهی کالبد فضای شهری در ناحیه بافت فرسوده شهر با طرحی نوآورانه برای ارتقا کیفی سیمای شهر برنامه ریزی شد.

 

اگر از بار ترافیکی ایجاد شده بر اثر بسته شدن این خیابان بگذریم ، وقفه های متعدد پیشرفت کار به دلایل مختلف و... ، نارضایتی های متعددی را برای شهروندان و کاسبان این خیابان ایجاد کرده است.

 

این خیابان یکی از محل های فروش و عرضه اصلی برخی از کالاهای مردم شهر بویژه در فصل بازگشایی مدارس می باشد که با وجود وضعیت ساماندهی آن کمتر کسی از آن عبور می کند و خرید و فروش در آن به گفته مغازه داران ان کاهش چشمگیری داشته است.

 

 

 

فروش برخی از مغازه ها به نصف حالت خود رسیده است

 

یک مغازه دار صحنه ای واقع در خیابان حافظ در گفتگو با امروله عنوان کرد : واقعا زندگی کردن و نان درآوردن در این خیابان بسیار سخت است.

 

وی ادامه داد : از مسئولین تقاضا می شود که هر کدام یک روز خودشان را جای ما قرار بدهند تا بدانند وضعیت ما چگونه است .

 

این مغازه دار صحنه ای گفت : به دلیل وضعیت نامناسبی که ایجاد شده فروش ما عملا نصف و برخی از مغازه ها به صفر رسیده است و از مسئولین خواهش می شود فکری به حال ما و خانواده ما داشته باشند.

 

 

 

 

وضعیت خیابان حافظ بسیار نا مناسب  است

 

یک مغازه دار دیگر این خیابان در گفتگو با امروله عنوان کرد : مسئولین شهرلطفا فکری بحال اوضاع اسفناک مغازه داران خیابان حافظ (شاه عباسی قدیم) بکنید.

 

وی گفت :  از بی بازاری این کسبه به علت اینکه مسئولین می خواستندخیابان را سنتی کنن وبعد از چند ماه که گذشته هیچ تغییری در این منطقه بجز گردو خاک مطالح کار در اینجا چیز دیگری دیده نمی شود مسئولین هم فقط وعد وعید میدهند .

 

این مغازه دار تصریح کرد : مسئولین عزیز لطفا خودتان را جای ما بگذارید که در خاک در حال نان آوری خانه هستیم.

 

 

 

 

کف سازی خیابان حافظ شهر صحنه تا یک ماه دیگر پایان می گیرد

 

نورالدین فرزادی پور در گفتگو با امروله عنوان کرد :  طرح پیاده روی خیابان حافظ در سال 1395 با اعتباری بالغ بر 800 میلیون تومان از محل باز آفرینی بافت فرسوده انجام گرفت.

 

وی ادامه داد : مجری این طرح مسکن شهرسازی و شهرداری بود که به دلیل عدم برنامه ریزی مناسب جهت فعالیت های عمرانی زیر سطحی متوقف شده بود.

 

فرزادی پور خاطر نشان کرد : در سال 1396 با توجه به توقف پروژه اعتباری تخصیص یافته در حال حذف شده بود که برای جلوگیری از آن سریعا جلساتی با عوامل مربوط صورت گرفت و مشکل اساسی آن که مربوط به طرح آب و فاضلاب مدرن بود انجام شد.

 

فرماندار شهرستان صحنه با بیان اینکه بیشترین اتلاف وقت ساماندهی خیابان حافظ مربوط به ساماندهی طرح آب و فاضلاب آن بوده است گفت :  هم اکنون اصلاح شبکه آب و فاضلاب آن به صورت صد در صدی انجام گرفته است.

 

وی با اشاره به اینکه  پیاده رو هر دو سمت خیابان تکمیل شده است و مردم مشکلی در بحث تردد آن ندارند گفت : طبق گفته پیمانکار کف سازی خیابان حافظ (سنگ فرش) طی 30 روز آینده اتمام می پذیرد.

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد