گزارش

جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی با خانواده شهدا در صحنه دیدار و سرکشی کردند

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 305927|13:05 - 1397/07/17
نسخه چاپی
جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی با خانواده شهدا در صحنه دیدار و سرکشی کردند
پایگاه خبری امروله : فرماندار شهرستان صحنه،بخشدارمركزي،مديركل بنياد شهيد استان كرمانشاه،فرماندهي انتظامي شهرستان و رئيس اداره بنياد شهيد شهرستان ازخانوادهای شهيد اسكندري وشهید پور ولی دیدار و سرکشی کردند.

به گزارشامروله، فرماندار شهرستان صحنه،بخشدارمركزي،مديركل بنياد شهيد استان كرمانشاه،فرماندهي انتظامي شهرستان و رئيس اداره بنياد شهيد شهرستان ازخانوادهای شهيد اسكندري وشهید پور ولی  دیدار و سرکشی کردند.

 

نورالدین فرزادی پور ، فرماندار صحنه در این دیدار با بیان اینکه شهیدان از همه هستی خود گذشتند تا امنیت و آرامش را برای ما به ارمغان آورند، افزود: امروز اقتدار و صلابت ما مدیون حماسه آفرینی شهیدان و ایثار گران است، عزیزانی که از همه تعلقات دنیوی گذشته و به قرب الهی نائل آمدند.

 

وی ابراز داشت: تا مادامی که فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ما حاکم باشد هیچ قدرتی فکر تجاوز و تعدی به این مرز و بوم را نخواهد کرد.

 

مديركل بنياد شهيد استان كرمانشاه  در ادامه ضمن این مطلب که شهیدان از بندگان مقرب خداوند بودند که از سفره رحمت باری تعالی تا ابد متنعم هستند و این فرصت و نعمتی است که صرفا خداوند متعال آن را به بندگان شایسته خود ارزانی می دارد، اظهار داشت: شهیدان و ایثارگران مظهر صلابت و اقتدار این مرز و بوم هستند و مدال افتخار آنها بر تاریخ ایران اسلامی تا همیشه خواهد درخشید.

 


وی با بیان اینکه ایثار و از خود گذشتگی شهدا از مهمترین عوامل حفظ انقلاب است، عنوان داشت: ما مردم ایران اسلامی باید قدر دان خون شهدا و فداکاری ایثارگران باشیم امید است بتوانیم شهدا را سرلوحه کار خود قرار داده و راهشان را ادامه دهیم.

 

 

 

حجت الاسلام عسگری ضمن اینکه خانواده شهدا با تقدیم فرزندان خود در راه انقلاب و اسلام کار بزرگی را انجام دادند، اعلام داشت : خانواده های معظم شهدا و ایثار گران با تقدیم بهترین عزیزان خود در راه دفاع از آرمان های کشور و مرزهای آن کاری بزرگ و ستودنی انجام دادند که این مهم افتخار بزرگی برای تمام ملت ایران است.

 

مديركل بنياد شهيد استان كرمانشاه در پایان با اشاره به اینکه امید است بتوانیم وظایف خود در را در راستای خدمت رسانی به خانواده معظم شهدا و ایثارگران به نحو مطلوب انجام دهیم تا در پیشگاه خداوند و نزد مردم شرمنده و مدیون خون شهدا نباشیم، بیان داشت: امیدواریم توفیق خدمت به خانوادهای شهدا و ایثار گران را به معنای واقعی داشته باشیم.