امروله گزارش می دهد

نبود پارکینگ و سرگردانی رانندگان خودرو برای پیدا کردن جای پارک در صحنه

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 305931|07:34 - 1397/07/18
نسخه چاپی
نبود پارکینگ و سرگردانی رانندگان خودرو برای پیدا کردن جای پارک در صحنه
پایگاه خبری امروله : عرض کم خيابان هاي صحنه به ويژه در مناطق مرکزي شهر، افزايش روزافزون خودروها ، بسته شدن خیابان حافظ و نبود پارکينگ متناسب با تعداد خودروها از دلايل بروز ترافیک بسیار و سرگردانی خودروها جهت پیدا کردن محل پارک می باشد.

به گزارشامروله، عرض کم خيابان هاي صحنه به ويژه در مناطق مرکزي شهر، افزايش روزافزون خودروها ، بسته شدن خیابان حافظ و نبود پارکينگ متناسب با تعداد خودروها از دلايل بروز ترافیک بسیار و سرگردانی خودروها جهت پیدا کردن محل پارک می باشد.

 

پيدا نکردن جاي پارک در خيابان ها باعث مي شود برخي رانندگان خودروي خود را در کوچه ها و حتي جلوي در منازل شهروندان پارک کنند که اين موضوع خود باعث ايجاد مشکل براي تردد ساکنان اين واحدهاي مسکوني مي شود.

 

 

 

يکي از شهروندان نبود پارکینگ را یکی از مشکلات برای رانندگان دانست و گفت: بسياري از شهروندان به جاي اين که وقت خود را براي رسيدگي به مشکلات شان سپري کنند بايد براي پيدا کردن جاي پارک وقت بگذارند که در بيشتر مواقع هم به نتيجه اي نمي رسند.

 

زارعی اضافه مي کند: در خيابان هاي اصلي شهر در بيشتر ساعات روز، جاي پارک يافت نمي شود و يا به سختي مي توان خودرو را پارک کرد. چون همه مغازه دارها در ابتدای روز خودروهای خود را در مقابل مغازه شان پارک می کنند و آن را نوعی حقوق مربوط به خود تلقی می کنند

 

اکبري شهروند ديگري است که عنوان مي کند: هنگامي که براي انجام کارهاي روزمره با خودرو به خيابان مي روم آرزو مي کنم جاي پارک پيدا شود.

 

این شهروند ادامه مي دهد: کمبود فضا براي پارک خودروها به گونه اي است که شهروندان مجبور مي شوند در کوچه ها و يا خيابان هايي بسيار دورتر از مکاني که قصد انجام کاري را دارند به پارک خودروي شان اقدام کنند.

 

 


 وی گفت : متوليان شهري بايد از نزديک مشکل شهروندان را در اين باره طي روزهاي مختلف مشاهده کنند و چاره اي اساسي براي آن بينديشند.

 

شهروندي که ساکن يکي از کوچه هاي فرعي خيابان مولوی است، بيان مي کند: چندين سال است که ساکنان اين منطقه و ديگر مناطق مرکزي شهر با مشکل پارک خودرو در محل سکونت شان رو به رو هستند به طوري که گاهي اوقات به دليل پارک بي رويه خودروها، اهالي امکان خارج کردن خودرو از پارک را ندارند.

 

وي بیان کرد: متأسفانه ساکنان کوچه هاي اطراف خيابان هاي مرکزي شهر با اين مشکل دست و پنجه نرم مي کنند و با وجود منعکس شدن اين نارضايتي به مسئولان شهري، اين مشکل تاکنون برطرف نشده است.

 

 

 

پارکینگ عمومی شهر صحنه با ظرفیت بیش از 600 خودرو در حال ساخت است

 

تیمور نوری ، در گفتگو با امروله عنوان کرد : با بسته شدن خیابان حافظ و اجرای طرح پیاده روی این خیابان تلاش برای ساخت پارکینگ عمومی شهر صحنه قوت بیشتری گرفت.

 

وی ادامه داد : در حال حاضر طبق جلسات و برنامه ریزی های صورت گرفته با سایر دستگاه های مربوطه و اعضای شورای اسلامی شهر مکانی با ظرفیت بیش از 600 خودرو جهت پارکینگ جانمایی و صورت گرفته است.

 

نوری خاطر نشان کرد : این پارکینگ در قسمت شرقی آسیاب بابایی واقع در خیابان آیت الله کاشانی قرار داد.

 

 عضو شورای اسلامی شهر صحنه در پایان گفت : این پارکینگ با پیشرفت فیزیکی 90 درصدی در آینده نزدیک به بهره برداری خواهد رسید و با شروع به کار خود خیلی از مشکلات ترافیکی رانندگان عزیز را برطرف خواهد کرد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد