فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه صحنه:

سه پروژه فرهنگی در محله جواد آباد صحنه احداث می شود

سرویس: شهرستانکد خبر: 305977|10:09 - 1397/07/22
نسخه چاپی
سه پروژه فرهنگی در محله جواد آباد صحنه احداث می شود
پایگاه خبری امروله : فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صحنه گفت : به منظور توجه به مناطق محروم شهر صحنه درمحله جواداباد حسینه ، پایگاه فرهنگی و پارک تفریحی احداث می شود.

سرهنگ پاسدار عزت اله عظیمی در گفتگو باامروله، عنوان کرد : بسیج امروز در عرصه عمران و آبادانی کشور گام های مؤثری برداشته است و اقدامات این نهاد انقلابی زمینه‌ساز محرومیت‌زدایی است.

 

وی با اشاره به نقش بسیج در دوران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد: تفکر انقلابی بسیج زمینه‌ساز ایجاد تحولاتی اساسی در کشور و توسعه و عمران هر چه بیشتر شده است به طوری که بسیج چه در دوران جنگ و چه در دوران سازندگی توانسته است نقش خطیر و تاثیرگذاری در ایجاد امنیت و آرامش و پیشرفت هر چه بیشتر برای کشور داشته باشد.

 

سرهنگ عظیمی با بیان اینکه با همت مسئولین شهرستانی درمحله جواداباد صحنه حسینه ، پایگاه فرهنگی وپارک تفریحی احداث میشود تصریح کرد : محل ساخت حسینیه و پایگاه فرهنگی مشخص شده است.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صحنه در پایان گفت : هدف از احداث این حسینیه را ایجاد پایگاه‌های مذهبی و فرهنگی برای آحاد مختلف مردم می باشد تا زمینه برای توسعه و ترویج ارزش‌ها و مفاهیم متعالی اسلامی و انقلابی فراهم شود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد